Swedish Teamspeeder? Get in here!
^^True...
Är det någon här som har provat Mackmyras whisky?
Jag älskar whisky men har inte haft tillfälle att testa. Såg att det idag kom en specialutgåva till Systemet. Köpa eller inte? Specialutgåva eller standardutgåvan?
Är det någon här som har provat Mackmyras whisky?
Jag älskar whisky men har inte haft tillfälle att testa. Såg att det idag kom en specialutgåva till Systemet. Köpa eller inte? Specialutgåva eller standardutgåvan?
Finländsk polis har gripit en man misstänkt för att skjutit en annan man med ett armborst.
Händelsen inträffade när den misstänkte hade bett två män om cigaretter. När han inte fick det hade den misstänkte tagit fram armborstet. De två männen sprang från platsen, men en av dem sköts i benet.
Händelsen ska ha inträffat vid femtiden på måndagsmorgonen i Helsingfors.
Händelsen inträffade när den misstänkte hade bett två män om cigaretter. När han inte fick det hade den misstänkte tagit fram armborstet. De två männen sprang från platsen, men en av dem sköts i benet.
Finländsk polis har gripit en man misstänkt för att skjutit en annan man med ett armborst.
Du får utveckla någon sorts skjutmekanism för dina knivar för att kontra. Men egentligen tror jag inte att ni finnar är särskilt intresserade av sådan nymodigheter. Han med armborstet måste ha varit en invandrare. Finns det invandrare i Finland?
Vi kanske borde folkomrösta om en bojkott av Grekland?
Men gillar din tankegång med flygande knivar, får vidarbefodra idén till R&D avdelningen.