Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17231  
Old 10-17-2011, 01:30 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
 
Attached Images  
  #17232  
Old 10-17-2011, 01:31 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har du tjackat den där på tv-shop?
 
  #17233  
Old 10-17-2011, 01:37 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Har du tjackat den där på tv-shop?
Nej, det var bara en bild som kom upp när jag googlade riskokare, jag tänkte jag skulle prova och se om det kom upp några bilder liknande den med Evon, men det kom bara upp en massa riskokare
 
  #17234  
Old 10-17-2011, 01:40 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, jag tänkte väl - du som gillar att laga mat gillar väl inte OBH Nordica

Förresten, hörde precis att vi har vår beskärda del av Occupy Wall St-vandaler här i Stockholm också! De ska tydligen tälta utanför Riksbanken Haha, smart. Vet de ens vad Riksbanken gör eller valde de bara ut någon bekväm tältplats med förnödenheter i anknytning till en byggnad med namnet "bank" på?
 
  #17235  
Old 10-17-2011, 01:46 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ja, jag tänkte väl - du som gillar att laga mat gillar väl inte OBH Nordica

Förresten, hörde precis att vi har vår beskärda del av Occupy Wall St-vandaler här i Stockholm också! De ska tydligen tälta utanför Riksbanken Haha, smart. Vet de ens vad Riksbanken gör eller valde de bara ut någon bekväm tältplats med förnödenheter i anknytning till en byggnad med namnet "bank" på?
Nej det är helt riktigt, mycket skräp, en del bra, men det mesta onödigt!

De där demonstrationerna har väl urartat i något land, satte de inte fyr på ett hus?

I och för sig kan jag förstå folk, det är en helt galen snedfördelning i världen och de snuskigt rika verkar bara bli rikare och rikare, och girigare och girigare, tyvärr.
 
  #17236  
Old 10-17-2011, 01:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jox, du som är supermod på det här placet , jag har en fråga;

en del folk har ju speciella titlar medans vi andra dödliga får epitetet Teamspeed Pro eller liknande beroende på hur många poster vi har gjort antar jag.

På nån står det fotograf och rödtotten är ju korre och så vidare och i en del fall kan jag ju förstå det. Men hur kommer det sig att hon från Vegas ändrar sin var och varannan dag?

Bara nyfiken,,, det måste ju vara någon mod som fixar till det!
 
  #17237  
Old 10-17-2011, 02:01 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag har för mig att det bara admins som kan ändra det - tror det var Control It som fick för sig att börja ändra lite på var och varannan ... Hur så, vill du att det ska stå OBH Nordica på din?
 
  #17238  
Old 10-17-2011, 02:02 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
haha ja det är kul att sätta olika stilar i olika "bilfack" faktiskt.

Nåt som aldrig slår fel är ju om snubben har, tribaltatueringar, (eller tribal tröja eller linne) tjockare variant av av kedja runt halsen och håret format som Sonic med hjälp av en tub hårgele. då kör dom garanterat en pystrimmad volvo med kolsvarta rutor och 5 baslådor i skuffen.

Ett annat exempel
Monster/DC keps med skärmen vikt uppåt. lila,rosa eller valfri annan skrikig färg på t-shirt. Klassiska Rayban kopior i den skrikigaste färgen du kan hitta och jag lovar dig att han kör en sån här bil.
 
Attached Images  
  #17239  
Old 10-17-2011, 02:06 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Här har vi den typiska Audi A8 föraren

 
  #17240  
Old 10-17-2011, 02:09 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja fanimej! Snygg snubbe!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:42 AM.