Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21391  
Old 06-01-2012, 12:46 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
De kommer annonsera det den 12:e juni Apple har sin WWDC då och ska visa rätt många nya saker.
ah sweet! kommer bli nice att kunna spegla datorskärmen trådlöst till tv:n
 
  #21392  
Old 06-01-2012, 02:06 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Min GS2a är ett jävla skämt atm. Något skumt hände för ett tag sedan, för tillfället är standbytiden 8 (!) timmar från fulladdat. Kan inte se något konstigt program som tar all batteritid, just nu står den inte högt i kurs och att nollställa den till frabriksinställningar är ju som att resa 10k år bakåt i tiden
 
  #21393  
Old 06-01-2012, 03:10 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
8 timmar?

Det är ganska precis vad min iphone 4S klarar av fast än att den är sprillans ny.

Angående BMWs turbomotorer så kan jag inte annat än hålla med, får bli ett Vishnukit till bilen nu.

Dags för Mojito!

Ha en bra helg!
 
  #21394  
Old 06-01-2012, 03:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Dagens prestation: Lyfta snett i böj och sabba ryggen dagen innan vi ska ut å köra gocart. Känns inte som om de har jänkarfjädring i de små rackarna heller, jag kommer ju att avlida av smärta. Och för att göra det hela bättre jobbar jag 23-06
 
  #21395  
Old 06-01-2012, 04:09 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Helvete David, om du lyfter snett åt andra hållet kanske ryggen vrids rätt igen.

Barca e nice, free wifi på rummet så jag kan TS:a hela vistelsen. Viktigt!
 
  #21396  
Old 06-01-2012, 04:16 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vilken skit david! Därför man ska akta sig för mark/böj. Man får verkligen inte talla på formen där, då kan det gå åt skogen snabbt.

Bra fest igår, bortamatch och nyköpta frallor på vägen hem under walkofshame innan polarn som var på väg till jobbet skjutsade mig sista biten. En bra kväll helt enkelt
 
  #21397  
Old 06-02-2012, 04:16 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vilken skit david! Därför man ska akta sig för mark/böj. Man får verkligen inte talla på formen där, då kan det gå åt skogen snabbt.

Bra fest igår, bortamatch och nyköpta brallor på vägen hem under walkofshame innan polarn som var på väg till jobbet skjutsade mig sista biten. En bra kväll helt enkelt
äntligen
 
  #21398  
Old 06-02-2012, 04:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, hade faktiskt nyinförskaffad kostym. Kan slänga upp en bild, förväntar mig samma härliga respons som vanligt när det gäller mina brallor av jänkarna ....
 
  #21399  
Old 06-02-2012, 10:31 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vilken skit david! Därför man ska akta sig för mark/böj. Man får verkligen inte talla på formen där, då kan det gå åt skogen snabbt.

Bra fest igår, bortamatch och nyköpta frallor på vägen hem under walkofshame innan polarn som var på väg till jobbet skjutsade mig sista biten. En bra kväll helt enkelt
Fan, det var ju inte ens tungt, det var typ 90 kg under uppvärmningen, men så fittade balansen till sig mitt i eftersom jag inte var helt fokuserad.
För att göra det hela bättre så drog jag axeln halvt ur led på hyfsat tung hantelpress direkt efter. Två pissdumma misstag på ett och samma pass, hur ofta händer det liksom. Kände inte av axeln alls igår, men satan vad ont det gör idag. Knaprat tabletter å legat i soffan hela dan.
 
  #21400  
Old 06-02-2012, 11:00 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Var på Summerburst igår och såg Deadmau5 och Axwell! Grymt kul och vädret höll så vi slapp regnet.

Ikväll är det Alesso och Avicii som kör sist och hoppas att de styr upp ljudet tills idag. Igår mot slutet var basen så jävla kass att man inte kunde höra om det var olika toner eller inte lol. Känns som att de snålade in rätt bra.

Men det som överraskade igår var hur skön Deadmau5 var live. Måste fan se honom igen! Han bjuder verkligen på en sjuk show med ljus och video+att han spelar med sitt jättehuvud på Han gjorde riktigt balla mixar med lite gamla låtar som tidig Daft Punk och Cassius. Hade bara anläggningen orkat så skulle det varit episkt.

Är det någon som ska på det i Sthlm om två veckor? Såg att SVT skulle livestreama det!
 



All times are GMT -4. The time now is 09:56 AM.