Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16321  
Old 09-17-2011, 02:09 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Middag med Ludas och Jox. Om någon annan är sugen på att ta en pilsner eller två så är det bara att ansluta!

Jag lovar Axman!
 
  #16322  
Old 09-17-2011, 02:09 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, vafan! Mycket bra tid Ludas. Jag är imponerad!
 
  #16323  
Old 09-17-2011, 02:14 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
OK ge Ludas en i magen, han behöver lugna ner sig lite
 
  #16324  
Old 09-17-2011, 05:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ni e fan sjuka på riktigt

1.46.23 btw. Benen är ganska trötta
Bra tid där Ludas Måste försöka ta mig igenom en halvmara eller mara nån gång. Borde fan försöka mig på GBG-varvet nästa gång ändå. Tränade du mycket inför loppet eller?
 
  #16325  
Old 09-17-2011, 06:29 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Bronto
Bra tid där Ludas Måste försöka ta mig igenom en halvmara eller mara nån gång. Borde fan försöka mig på GBG-varvet nästa gång ändå. Tränade du mycket inför loppet eller?
Jag gjorde gbg 2011 på ganska exakt 1.51. Jävligt surt att missa 1.50 gränsen med knappa minuten, men jag putsade iaf pb från 2009 som var 2.09 (min första halvmara och första gången jag sprang längre än 12km i ett svep), så 18 min på två år får väl ändå anses var ok.

Har alltid försökt att hålla mig i hyfsad form sen jag slutade men slutade med riktig innebandy och fotboll för typ 8 år sen. Ett par pass i veckan i spelformen "Matrial Arts of Floorball" (typ blandning mellan innebandy, hockey, golf. Ja ni vet hur det blir när ingen riktigt är skolad som innebandyspelare men det är ändå så jävla mkt roligare än riktigt innebandy) och lite löpning vid sidan av. I december flyttade jag till Oslo och då försvann innebandyn så från december fram till maj var det bara löpning på schemat när det fanns ork och tid efter långa sega arbetsdagar på ett lager. Men det gäller nog att ligga i om man som "otränad" ska ta sig runt.

Sprang även 2010. Precis perfekt väder fram till start. När starten gick var alla moln som bortblåsta och strålande sol, 25 grader. Jag var väl egentligen bättre tränad detta år än året innan men när jag kom till andra bron fick jag sån djävulsk kramp som jag drogs med resten av loppet. Har svaga minnesfragment av händelseförloppet men jag vet att det svartnade för ögonen någonstans där efter att man kommer tillbaka in i Slottskogen någon km innan mål. Mådde väl sådär men fick hjälp av en snäll kvinnlig polis som hjälpte mig att sträcka ut mina vader. Bryta var inget alternativ när jag tagit mig såhär långt. Vetifan vad sluttiden stannade på och egentligen skiter jag i vilket. Jag tog mig i mål.
En polare som jag spelade fotboll med i unga år stupade på avenyn och låg på intensiven i 2 dagar efteråt, men nu i år var väl vädret optimalt för han tog sig runt på 1.20.

Lång story men det jag ville ha sagt är att du ska förbereda dig på det värsta och som minst köra ett par pass i veckan, men gärna 3 för att va på säkra sidan. Sen beror det ju såklart på din grundkondition.

Trevlig lördagskväll!
 
  #16326  
Old 09-18-2011, 02:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tränade fr o m juni inför loppet. Längsta jag sprang inför loppet var 17,3 km för 2 veckor sedan. Sedan dess har jag bara vilat och laddat med kolhydrater.

Men asså, fan vad den här bannern stinker plast. Och den tar upp typ hela min lägenhet. Slänger nog upp den på vinden för all framtid. Tack för igår grabbar. Idag kan jag inte gå.

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #16327  
Old 09-18-2011, 04:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bra skit igår! Tack för en trevlig kväll

Och vi hade ju kommit överens om att bannern är ditt nya överkast?! Nu jävlar använder du den bara!! Har Nutcrushern vaknat än förresten? Eller så blev han rånbögmördad i taxin
 
  #16328  
Old 09-18-2011, 05:12 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, vilket jävla BS! Jag mår prima
 
  #16329  
Old 09-18-2011, 05:16 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Nutcrusher
 
  #16330  
Old 09-18-2011, 05:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
För fan jox, paja inte min avatar!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:02 AM.