Swedish Teamspeeder? Get in here!
Ryssarna kommer!
Främmande undervattensverksamhet misstänks väster om Göteborgs hamn, skriver Försvarsmakten på sin hemsida.
Misstänkt ubåt utanför Göteborg | Nyheter | Aftonbladet
Främmande undervattensverksamhet misstänks väster om Göteborgs hamn, skriver Försvarsmakten på sin hemsida.
Ryssarna kommer!
läste det precis på text-tv. Är det en till terrorattack på gång? Ryssarna kanske ska sänka Wasaskeppet i hamnen eller nåt! Jäääääävlaaaar vilka sjuka killar det är som kör de racen!!! Hur fan vågar man köra på så mycket att man lyfter över krönen på såna vanliga vägar :s Helt galet. Och den killen som körde av "lite lätt" vid ca 1:30 måste ju fått en och annan skråma. Såg ju ut som när man körde GT5 eller MotoGP på PS3 haha. Har bara sett halva än så länge, men ska kolla vidare. Var bara tvungen att posta först 
Btw, är det någon här som varit på Isle of Man? Verkar ju vara paradiset för alla sorters petrolheads och bara att åka dit för att kolla in racen måste vara rätt häftigt med. När jag läste senaste EVO så hade dem ett reportage när en kille satt varvrekord i en Subaru. Han fick en duktig sladd i lite över 250 km/h, men lyckades häva den på något sätt. (Händer vid 0:55)
Om ni har några minuter så kolla in videon med förarvy från det rekordförsöket. Det är inte många gånger jag suttit så nervös genom en racing/rallyvideo som den! Shit, vad vissa kan köra alltså.
Subaru Isle of Man TT Record Attempt - YouTube

Btw, är det någon här som varit på Isle of Man? Verkar ju vara paradiset för alla sorters petrolheads och bara att åka dit för att kolla in racen måste vara rätt häftigt med. När jag läste senaste EVO så hade dem ett reportage när en kille satt varvrekord i en Subaru. Han fick en duktig sladd i lite över 250 km/h, men lyckades häva den på något sätt. (Händer vid 0:55)
Om ni har några minuter så kolla in videon med förarvy från det rekordförsöket. Det är inte många gånger jag suttit så nervös genom en racing/rallyvideo som den! Shit, vad vissa kan köra alltså.
Subaru Isle of Man TT Record Attempt - YouTube