Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Aug 29, 2011 | 01:08 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Har du just fått sprutan eller?!
Nej, jag fick huvudet överkört av en pansarvagn.

Old Aug 29, 2011 | 01:09 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, menar jag. Sprutan.

Fy fan i helvete vad ont det gjorde. Det var extremt spännande att köra hem med hela högerbenet bortdomnat med noll känsel Det var som att åka med en övningskörare som knappt hittat dragläget.

Old Aug 29, 2011 | 01:12 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Helsinki
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
låter mycket skönt, vad behövde du sprutan för?
Bara att köra med cruise controllen!

Old Aug 29, 2011 | 03:17 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Var är bäst att åka i Dolomiterna? Nån som varit i Cortina? Jag har bara åkt i Sterzing och Limone i Italien tidigare.

Köpte i alla fall precis en biljett ner i mars, så det får bära eller brista
Inte åkt i skidor i Italien. Cortina är väl en av de stekigaste orterna så ni passar in med rolex klockan. Off pist är väl egentligen förbjudet utan guide och det finns skidpoliser. Arabba o Val Gardena borde väl också vara ok orter i dolomiterna. Obs har inte varit på någon av orterna utan har bara hört och tar inga ansvar för brist på snö, kö eller lutning. Satsa på en ort med glaciär, det har ju varit snöfattigt i dolomiterna de senaste åren.

Old Aug 29, 2011 | 04:31 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ja, menar jag. Sprutan.

Fy fan i helvete vad ont det gjorde. Det var extremt spännande att köra hem med hela högerbenet bortdomnat med noll känsel Det var som att åka med en övningskörare som knappt hittat dragläget.
Jag har tradolan om du vill ha. alltså mot smärtan

Nej men fy fan. det lät INTE skönt!! Jag har sån jävla sprutfobi, blir värre och värre ju äldre jag blir också verkar det som.

Last edited by Sideways_swe; Aug 29, 2011 at 04:33 PM.
Old Aug 30, 2011 | 02:50 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Originally Posted by Erppa
Inte åkt i skidor i Italien. Cortina är väl en av de stekigaste orterna så ni passar in med rolex klockan. Off pist är väl egentligen förbjudet utan guide och det finns skidpoliser. Arabba o Val Gardena borde väl också vara ok orter i dolomiterna. Obs har inte varit på någon av orterna utan har bara hört och tar inga ansvar för brist på snö, kö eller lutning. Satsa på en ort med glaciär, det har ju varit snöfattigt i dolomiterna de senaste åren.
Haha, hade ingen aning om att Cortina fortfarande var schtekigt - trodde det var på 50- och 60-talet! För skidåkningen brukar det ofta innebära rätt dålig åkning tycker jag med bara massa pälsbeklädda ryssar överallt. Men grymt surt om man inte får åka utanför. Inte ens om man är rutinerad med lavinsändare etc? Å andra sidan är det ju italienska poliser, så hur mycket kan de bry sig

Originally Posted by Sideways_swe
Jag har tradolan om du vill ha. alltså mot smärtan

Nej men fy fan. det lät INTE skönt!! Jag har sån jävla sprutfobi, blir värre och värre ju äldre jag blir också verkar det som.
Haha, yes!! Det lär ju lätt gå över med det - men man blir ju inte helt vettig i huvudet alltså ... så man får se till att avboka allt inom en radie av tre dagar och bara sitta och mysa i så fall. När var det vi skulle ha Tradolanfest i Uppsala då?? Det blir ju uppskjutet hela tiden!

Och ja, den var ju inte liten den där sprutan. Som en spik. Och han var ju inte direkt "Nu kommer det sticka till lite" utan tryckte in den den som en dildo i en p-rulle mitt när han satt och pratade.

Old Aug 30, 2011 | 05:00 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Shit alltså. Jag måste sluta köra allan ballan-lördagar. Vaknade upp med två polare i en lägenhet i Söndags.... och det är ju inget konstigt med det. Det knepiga är att ingen av oss bodde där

Old Aug 30, 2011 | 05:30 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
^ Och ni var nakna?

Old Aug 30, 2011 | 05:36 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det förtäljer inte historien

Old Aug 30, 2011 | 05:38 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^Och hade sveda i ändtarmsöppningen?

All times are GMT -4. The time now is 02:34 PM.