Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag står lite i valet och kvalet hur fan jag ska göra med min kuk-bil. Antingen sätta i en standardmotor och kränga av den, eller besluta att fixa i ordning den helt och lägga pengar och kraft på alla detaljer (och då per automatik behandla den som att jag kommer behålla den väldigt länge).
I så fall skulle jag lätt Rauh-Welt'a den också, jag har sett att det finns kompletta RW-kit att köpa från deras hemsida, kostar typ 50-60KKR. Europas första Rauh-Welt?!?! Och fan så mycket coolare än att göra en GT2-klon som alla andra gör, och kostar ungefär lika mycket.
I så fall skulle jag lätt Rauh-Welt'a den också, jag har sett att det finns kompletta RW-kit att köpa från deras hemsida, kostar typ 50-60KKR. Europas första Rauh-Welt?!?! Och fan så mycket coolare än att göra en GT2-klon som alla andra gör, och kostar ungefär lika mycket.
^^skönt att inte ALLT jobb är borta iaf. men surt ändå!
GT-R börjar dala i pris. En sån vore grym som DD!
Nissan GT-R Black Edition | Örebro | Blocket
GT-R börjar dala i pris. En sån vore grym som DD!
Nissan GT-R Black Edition | Örebro | Blocket
Både Jox och Sideways - Det finns inget coolare än Rauh-Welt! Ni blir mina nya gudar och lovar bygga en kyrka i nån skog i Finland var församlingen prisar er om ni fixar till det med Rauh Welt!
Som bifogat en liten Photoshop jag har jobbat med 991 som RWB, inte helt klart ännu men ni kan få en smygtitt (baserar sig på den röda 964 RWB:n)
Som bifogat en liten Photoshop jag har jobbat med 991 som RWB, inte helt klart ännu men ni kan få en smygtitt (baserar sig på den röda 964 RWB:n)
Det finns nog ingen mer perfekt bil än en 993 RWB. Helt sinnessjuka!
Om jag kuggar min första tenta vill jag att ni ska veta att det är TS fel, sitter hellre och läser era inlägg än att sitta med näsan i matteboken, snark...
Om jag kuggar min första tenta vill jag att ni ska veta att det är TS fel, sitter hellre och läser era inlägg än att sitta med näsan i matteboken, snark...