Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1501  
Old 07-04-2008, 12:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Sitter just nu drygt 75 meter ifrån Bruce Springsteen vilket inte händer varje dag. Hans suite ligger på andra sidan gatan, två våningar ner. De skottsäkra fönstrena står på vädring dessutom... Typiskt Bruce - down with the people.

Ingen som vill köra riktigt fort i helgen? Bronto? Jag kommer ut till vattnet efter jobbet.
Häftigt

Hihi jo det kan jag vara sugen på. Var nere i kungsbacka och klippte mig just och tog de roliga småvägarna hem, kände mig busig
Men jag sticker och käkar middag med oscar alldeles strax. Kommer nog ner efter det, jag ringer sen.
 
  #1502  
Old 07-04-2008, 12:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Blir det någon Bruce för din del Felix? Satte på honom när vi jobbade med att lasta några grejer idag i typ 30°C hetta och det gav lite sköna nostalgiska vibbar Han är rätt skön ändå.
Vad ända in i... så där homoerotisk är ju inte ens Jox
 
  #1503  
Old 07-05-2008, 06:26 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Vad SÄgs?? :d

En försmak av vad som komma skall Min har dock inte den gula taklinjen utan är helt grön. Den kommer dessutom åka in på "plastic-wrapping" när jag åker hem, troligen blir den helt svart(snabb photoshop någon? ), med N400 fälgarna om de nu går att få på, handlaren verkar inte tro det men vi får se...
observera att bilden e snodd

Kan lista alla spec's lite senare idag.
 
Attached Images  
  #1504  
Old 07-05-2008, 06:35 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
En försmak av vad som komma skall Min har dock inte den gula taklinjen utan är helt grön. Den kommer dessutom åka in på "plastic-wrapping" när jag åker hem, troligen blir den helt svart(snabb photoshop någon? ), med N400 fälgarna om de nu går att få på, handlaren verkar inte tro det men vi får se...
observera att bilden e snodd

Kan lista alla spec's lite senare idag.
Har den landat än? Lite svårt att PSa den lilla bilden där, har du ingne större?
 
  #1505  
Old 07-05-2008, 06:46 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Bronto
Har den landat än? Lite svårt att PSa den lilla bilden där, har du ingne större?
Den har landat hos blivande svärfar, tills dess att jag åker tillbaks till staterna såklart Kan inte fatta att jag kör en Nissan Sunny på 30 vägar i innerstan när jag kan åka tillbaks och köra det monstret Det här är det närmaste jag kommer min barndoms dröm att köra en-sitsig racer
Har ingen större bild av just den Finns gott om Studiobilder på de dock...
 
  #1506  
Old 07-05-2008, 07:57 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
Den har landat hos blivande svärfar, tills dess att jag åker tillbaks till staterna såklart Kan inte fatta att jag kör en Nissan Sunny på 30 vägar i innerstan när jag kan åka tillbaks och köra det monstret Det här är det närmaste jag kommer min barndoms dröm att köra en-sitsig racer
Har ingen större bild av just den Finns gott om Studiobilder på de dock...
Snabb PS:


Är den ensitsig? Det är lite galet..
 
  #1507  
Old 07-05-2008, 02:03 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Bronto är dagens hjälte
Ensitsig ftw!! Har dock fått med ett extra säte som går att snabbt bulta fast just in case... Kommer dock bli min track-only car så det kvittar med extra säten och andra lyxigheter som satnav, aircon och instrument bräda, kommer sitta en elektronisk race-style display med all nödvändig data... Om det inte är gjort av kolfiber eller aliminium så finns det inte i bilen
 
  #1508  
Old 07-05-2008, 04:54 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ser trevligt ut, Aston. De trevliga bilarna har börjat rulla in i Båstad. Såg en sl65a som stod brevid en 430, såg riktigt trevligt ut. Enda nackdelen är att alla jävlar plus deras polare packar ju in sig i sina V70s och 740s och kör hit för att festa eller glassa eller vad de nu tänkt, vilket gör det omöjligt att parkera bilen utanför huset. Inte ens att tänka på att köra.
 
  #1509  
Old 07-05-2008, 05:12 PM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Tack Dave. Har aldrig varit i Båstad, kanske dags att ändra på det och se några heta bilar samtidigt. SL65 är en monster till bil...
 
  #1510  
Old 07-05-2008, 05:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ser trevligt ut, Aston. De trevliga bilarna har börjat rulla in i Båstad. Såg en sl65a som stod brevid en 430, såg riktigt trevligt ut. Enda nackdelen är att alla jävlar plus deras polare packar ju in sig i sina V70s och 740s och kör hit för att festa eller glassa eller vad de nu tänkt, vilket gör det omöjligt att parkera bilen utanför huset. Inte ens att tänka på att köra.
Ska du ut och slå runt på Peppe's Bodega med eller? Funderade på att sticka ner, kan vara lite kul att gå ut där och se hur fräcka människorna är. Båstad är en väldigt trevlig liten stad och på sommaren är det väldigt fint. Porscheklubbens träff och körning där nere var ju inte att klaga på, oj vad kul jag hade då
 



All times are GMT -4. The time now is 02:12 AM.