Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14981  
Old 08-02-2011, 12:12 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Synd för dig då, jag tryckte 30 min till på cykeln i eftermiddags. Köpte en ny feting igår och slängde ut den gamla. Nu är det till och med kul när den har massa program etc

Ladda ner pilotavsnittet i alla fall!

Bra med bilintresserad tjej, det är fan inte vanligt. Hennes BMW bredvid?
Fan vad duktigt Jox, du ska inte visa lite stake och joina mig på halvmaran då? You can do it!

Ja verkligen ovanligt för en tjej. Hon är lite udda...
Inte hennes BMW bredvid, hon har en 3 compact men också i silver.
 
  #14982  
Old 08-02-2011, 12:30 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Nämnde jag att hon är galet bilintresserad och har en BMW (3 serie)? Hon skickade precis ett mail med följande bild. Detta helt utan att jag bett henne att skicka bilbilder från England...
Okay! Shes a keeper!
 
  #14983  
Old 08-02-2011, 12:31 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, det är ju 150% längre än vad jag orkar springa just nu. Men den 17 september var det va? Jag ska inte säga tvärnej ännu, men jag måste se vad augusti ger först innan jag vågar anmäla sig, men det vore inte ett dumt mål . . .

Jag tror bestämt att vi behöver ha en bild på henne här nu. Är hon svenska? Bilintresserade svenska tjejer i mitt huvud brukar annars vara tjocka, bo i Rimbo och klä sig i munkjackor med flames på.
 
  #14984  
Old 08-02-2011, 12:41 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Om jox springer halvmaran är jag den förste att åka upp och gratulera i person.
 
  #14985  
Old 08-02-2011, 12:42 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Okay! Shes a keeper!
Jag börjar misstänka det också...

Originally Posted by jox
Haha, det är ju 150% längre än vad jag orkar springa just nu. Men den 17 september var det va? Jag ska inte säga tvärnej ännu, men jag måste se vad augusti ger först innan jag vågar anmäla sig, men det vore inte ett dumt mål . . .

Jag tror bestämt att vi behöver ha en bild på henne här nu. Är hon svenska? Bilintresserade svenska tjejer i mitt huvud brukar annars vara tjocka, bo i Rimbo och klä sig i munkjackor med flames på.
Bra att du har en open mind. 17 september stämmer och det borde vara möjligt om du lägger ner tillräckligt med energi. Det svåraste är alltid att komma igång men den fasen har du ju redan klarat av så det är bara att köra på!

Jag vågar nog inte posta bilder på henne här. Jag tipsade henne om den här sidan om hon ville få reda på bilskvaller osv så det finns en risk att hon kanske hittar hit någon gång.

Jag hade precis samma associationer som du Jox men de krossades ganska rejält... Hon är från Uppsala och flyttade till London efter plugget för att jobba. Hon är 2 år äldre än jag och hjärnkirurg...
 

Last edited by Ludas; 08-02-2011 at 12:43 PM.
  #14986  
Old 08-02-2011, 01:01 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Wow! Jävlar. Ingen dålig titel.
En hjärnkirurg och en advokat Kan inte ni adoptera mig sen, ni har ju lätt råd att försörja mig.

Originally Posted by strebo
Om jox springer halvmaran är jag den förste att åka upp och gratulera i person.
Nu vill jag extremt gärna springa den bara för att du ska komma upp och göra det. Om jag anmäler mig ska du facking stå vid målgången och hurra!!
 
  #14987  
Old 08-02-2011, 01:06 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Kom nyss hem från stranden, polaren hämtade mig i M6 caben, den går fan bra den bilen Riktigt fin på sommaren
 
  #14988  
Old 08-02-2011, 01:18 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Wow! Jävlar. Ingen dålig titel.
En hjärnkirurg och en advokat Kan inte ni adoptera mig sen, ni har ju lätt råd att försörja mig.

Nu vill jag extremt gärna springa den bara för att du ska komma upp och göra det. Om jag anmäler mig ska du facking stå vid målgången och hurra!!

Vi hade egentligen tänkt skaffa en hund först men steget från Labrador till en mediakille är ju inte särskilt långt. I'll think about it!

Ja Strebo du får lova att hålla ditt ord. Det vore ju klockrent att avrunda en halvmara med en feting utgång och kastrullfylla!
 
  #14989  
Old 08-02-2011, 01:26 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
17e spetember, det kanske finns tid att åka från studierna då. Hade ju varit fint att få sitt första intryck av Ludas svettig som fan och med lite kräk i mungipan
 
  #14990  
Old 08-02-2011, 01:44 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha, kräket ska jag nog kunna hålla mig borta från om inget går fel.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.