Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14081  
Old 06-05-2011, 04:02 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ibland har han ju humor och bjuder på sig, men det känns lite som:
 
Attached Images  
  #14082  
Old 06-06-2011, 04:41 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Hade helt missat killens tråd, tokigt som fan! Hade mina föräldrar gjort så mot mig (vilket de inte gör eftersom de litar på mig) hade jag förmodligen ställt till ett helvete för att sedan packa en väska.

Samtidigt kan man inte förneka att situationen är en helt annan i Kalifornien. Om pågen röker stora fält med ved (inte helt ovanligt i USA) så är ju situationen en annan. Å andra sidan händer inte det om man uppfostrat sina barn rätt från början! Men vad jag läst av diskussionerna har detta kommit utav en fortkörningsbot i "fel område", vilket bara känns löjligt...
 
  #14083  
Old 06-06-2011, 07:37 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Sådär ja tillbaka i London. Får se om jag stöter på nått fint idag. Står två DBS på gatan såg jag igår.
 
  #14084  
Old 06-06-2011, 08:27 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Glöm inte att ladda upp alla bilder här evo
Såg Jon Olssons LP670 SV igår här i Stockholm. Den hade fortfarande Gumbal wrappen på. Hoppas du får se en One-77. Är helt såld på den.
 
  #14085  
Old 06-06-2011, 09:03 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Glöm inte att ladda upp alla bilder här evo
Såg Jon Olssons LP670 SV igår här i Stockholm. Den hade fortfarande Gumbal wrappen på. Hoppas du får se en One-77. Är helt såld på den.
+1 på bilderna

Jaha, är det redan slut? Såg på nån sida att en tjomme körde en 1-77 i Gumball och åkte fast av polisen i 200km/h! Hade varit sjukt kul att se den i verkligheten nån gång. Känns ju som att London borde vara det stället man kan se den på.
 
  #14086  
Old 06-06-2011, 09:17 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja London är nog enda staden man kan räkna med att se en One-77. Älskar nästan allt med den bilen bortsett från några små delar i interiören som är tagna från Volvo S40, typ blinkerspaken. Hur fan tänkte de där?
Men när man hör detta motorljud så finns det inte så mycket annat att säga än och då gasar han inte ens fullt...

YouTube - ‪Gumball 3000 - Aston Martin One-77 LOVELY Sound!! - 1080p HD‬‏
 
  #14087  
Old 06-06-2011, 09:35 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ja London är nog enda staden man kan räkna med att se en One-77. Älskar nästan allt med den bilen bortsett från några små delar i interiören som är tagna från Volvo S40, typ blinkerspaken. Hur fan tänkte de där?
Men när man hör detta motorljud så finns det inte så mycket annat att säga än och då gasar han inte ens fullt...

YouTube - ‪Gumball 3000 - Aston Martin One-77 LOVELY Sound!! - 1080p HD‬‏
Grymt ljud i One-77!

Förutom bilarna är jag ingen större fan av Gumball - men det är ju jag det
 
  #14088  
Old 06-06-2011, 11:59 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Men varför kan jag inte ladda upp bilder? Vill ju göra er avundsjuka... Får ladda upp senare hemma

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #14089  
Old 06-06-2011, 01:06 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Glöm inte att ladda upp alla bilder här evo
Såg Jon Olssons LP670 SV igår här i Stockholm. Den hade fortfarande Gumbal wrappen på. Hoppas du får se en One-77. Är helt såld på den.
Ska försöka lägga upp några under kvällen om jag orkar har bara trackpoint på laptopen = huvudvärk...

Dom har sålt två hus på gatan nu, vet inte vad dom gick för men det stog 80 reps. 100 millar som pris hos mäklaren. Helt galet.
 
  #14090  
Old 06-06-2011, 03:36 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by EVO
Ska försöka lägga upp några under kvällen om jag orkar har bara trackpoint på laptopen = huvudvärk...

Dom har sålt två hus på gatan nu, vet inte vad dom gick för men det stog 80 reps. 100 millar som pris hos mäklaren. Helt galet.
Väntar också på bilder

Skadade priser på bostäder! Jag tycker det är dyrt att skaffa något i GBG till hösten
 



All times are GMT -4. The time now is 10:56 AM.