Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14831  
Old 07-14-2011, 10:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Men....att ni inte fattade det roliga gör det ju bara ännu roligare .
Bra försök att komma undan men också ganska patetiskt...
 
  #14832  
Old 07-14-2011, 12:28 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha okej Ludvig!

Gött val Niclas, något jag tycker är skoj är riskanalyser. Eller, riskhantering som ämne är väl det jag tycker verka vara mest intressant och är väl det jag siktar på.
 
  #14833  
Old 07-14-2011, 12:30 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag gillar också att analysera risker: Risken att du och Jox träffar på varandra i Frankrike uppskattar jag till mindre än 10%. Jag har försökt styra upp en lunch I STOCKHOLM med den där snubben i snart 10 månader. Can't do it...
Bortsett från vår TS lunch då men det var mest för att du reste upp ända från Växjö Streb.
 
  #14834  
Old 07-14-2011, 04:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
...och nu är det Stockholmsvecka i Båstad och inte en jävel av er är där. Vilka jävla sossar ni är
 
  #14835  
Old 07-14-2011, 05:35 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Dave S
...och nu är det Stockholmsvecka i Båstad och inte en jävel av er är där. Vilka jävla sossar ni är
Jag må göra er upprörda och ber om ursäkt på förhand men kapitalförstöring och hyrda bilar lockar inte mig...
 
  #14836  
Old 07-14-2011, 05:37 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jag och Fredrik har också sagt att vi ska ta en fika någon dag, inget som hänt än. Alltid svårt att få scheman att passa! Men Ludwig, 10 månader utan lunchdate verkar vara en omständighet som tär på förhållandet?
 
  #14837  
Old 07-15-2011, 01:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag gillar också att analysera risker: Risken att du och Jox träffar på varandra i Frankrike uppskattar jag till mindre än 10%. Jag har försökt styra upp en lunch I STOCKHOLM med den där snubben i snart 10 månader. Can't do it...
Bortsett från vår TS lunch då men det var mest för att du reste upp ända från Växjö Streb.
Face it, du är inte lika kool som jag.
 
  #14838  
Old 07-15-2011, 02:04 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Kan det ha varit för att jox inte ville utsätta sig för risken att möta vreden från strebbans underarmar om han inte dök upp?
 
  #14839  
Old 07-15-2011, 02:47 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tror att jox ville möta upp strebban av samma skäl som barn gärna vill gå till skansen eller kålmården för att se på djur. Det är kul att titta på.

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #14840  
Old 07-15-2011, 03:35 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Jag tror att jox ville möta upp strebban av samma skäl som barn gärna vill gå till skansen eller kålmården för att se på djur. Det är kul att titta på.

Sent from my U20i using Teamspeed
 



All times are GMT -4. The time now is 01:43 PM.