Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag gillar också att analysera risker: Risken att du och Jox träffar på varandra i Frankrike uppskattar jag till mindre än 10%. Jag har försökt styra upp en lunch I STOCKHOLM med den där snubben i snart 10 månader. Can't do it...
Bortsett från vår TS lunch då men det var mest för att du reste upp ända från Växjö Streb.
Bortsett från vår TS lunch då men det var mest för att du reste upp ända från Växjö Streb.
Jag må göra er upprörda och ber om ursäkt på förhand men kapitalförstöring och hyrda bilar lockar inte mig...
Jag och Fredrik har också sagt att vi ska ta en fika någon dag, inget som hänt än. Alltid svårt att få scheman att passa! Men Ludwig, 10 månader utan lunchdate verkar vara en omständighet som tär på förhållandet?
Jag gillar också att analysera risker: Risken att du och Jox träffar på varandra i Frankrike uppskattar jag till mindre än 10%. Jag har försökt styra upp en lunch I STOCKHOLM med den där snubben i snart 10 månader. Can't do it...