Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15331  
Old 08-17-2011, 10:01 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nån som har kört eller åkt med i en Ford GT nån gång?
Näh, bara kollat på några på C&C. Tänkte på dem häromdan när jag kollade på det gamla Top Gear där de kör till den höga bron i Spanien. Den bilen försvann ganska fort från radarn och det är verkligen mycket bil man får för pengarna. Verkar dock dra en hel del sopp!
 
  #15332  
Old 08-17-2011, 10:08 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Näh, bara kollat på några på C&C. Tänkte på dem häromdan när jag kollade på det gamla Top Gear där de kör till den höga bron i Spanien. Den bilen försvann ganska fort från radarn och det är verkligen mycket bil man får för pengarna. Verkar dock dra en hel del sopp!
Dom är så sjukt brutala. En svart med svarta hjul vore inte fel. Men det finns ju knappt några i sverige.. undrar mest hur dom är att köra. Folk säger att det inte ska vara som övriga jänkebilar med pissig inredning och bara allmänt kass.. Är det verkligen mycket bil för pengarna? Dom kostar ju mellan 1,3-1,5mille här i Sverige. Finns mycket smutt att köpa för dom pengarna.

men kolla på den,brutal!





 

Last edited by Sideways_swe; 08-17-2011 at 10:15 AM.
  #15333  
Old 08-17-2011, 11:28 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Mm de passar bra i svart Jo det är ju självklart mycket pengar, men man får ju ändå 550hp och den är väldigt ovanlig. Har för mig att det var någon på forumet tidigare som hade en riktigt tjock. Mattsvart kanske är lite uttjatat nu, men jag diggar det på GTn.

 
  #15334  
Old 08-17-2011, 11:50 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Ja jag minns också en snubbe här på TS som hade tunat sin GT till typ 900 hästar tror jag. Han hade även en CGT och några andra bilar men det var minst ett år sedan jag såg honom här.

En engelsk vän till min familj som för övrigt är motorjournalist hade en Ford GT tills för 1-2 år sedan. Han var tvåa i UK att få sin bil levererad efter Jeremy Clarksson. I Top Gear nämnde de ganska ofta att Clarks bil alltid var på ofrivilliga verkstadsbesök. Jag frågade vår vän om han hade samma krångel men han svarade att så länge man ser till att ladda batteriet när bilen är avställd var det typ inga problem. Han förlorade knappt några pengar på bilen trots att han köpte den ny.
 
  #15335  
Old 08-17-2011, 12:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ni snackar om Silversurfer - han körde sin GT i mattsvart i *** rallyt . Sjukt fet! Vet inte om han TTade sin men han har många andra bilar; en CLK DTM, en D90 Cab, CGT, 996TT, Ariel Atom b.la
 
  #15336  
Old 08-17-2011, 12:43 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
På lambopower finns det en snubbe som äger typ 3-4st GT:n, han har även en Matech GT
Här är en av de grymmare GT:na han äger.
Board Message

Kan för den delen vara att han även finns på teamspeed, peakcompletions e hans nick.

edit: har ingen aningen om ni kan se bilderna eller ej?
 
  #15337  
Old 08-17-2011, 01:35 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Dagens tips: Om någon frågar er om ni kan hjälpa till att "flytta en säng lite grann", fråga då först om det bara är en vanlig säng som ska skjutas lite grann, eller om det är en hundrakilos jävla tempursäng med motor och hela skiten som ska flyttas från en våning i huset till en annan längs världens smalaste trappa. Fy satan.
 
  #15338  
Old 08-17-2011, 01:42 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ni snackar om Silversurfer - han körde sin GT i mattsvart i *** rallyt . Sjukt fet! Vet inte om han TTade sin men han har många andra bilar; en CLK DTM, en D90 Cab, CGT, 996TT, Ariel Atom b.la
Ja, det var han ja! Den var löjligt fet minns jag Tror att nästan alla hans bilar i garaget var svarta också.
 
  #15339  
Old 08-17-2011, 01:44 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Ja jag minns också en snubbe här på TS som hade tunat sin GT till typ 900 hästar tror jag. Han hade även en CGT och några andra bilar men det var minst ett år sedan jag såg honom här.

En engelsk vän till min familj som för övrigt är motorjournalist hade en Ford GT tills för 1-2 år sedan. Han var tvåa i UK att få sin bil levererad efter Jeremy Clarksson. I Top Gear nämnde de ganska ofta att Clarks bil alltid var på ofrivilliga verkstadsbesök. Jag frågade vår vän om han hade samma krångel men han svarade att så länge man ser till att ladda batteriet när bilen är avställd var det typ inga problem. Han förlorade knappt några pengar på bilen trots att han köpte den ny.
Sen kan man väl ha otur och få ett måndagsex med. Att få de första bilarna av alla ibland kan väl vara lite riskabelt.

Skriver din vän i nån tidning man känner till förresten?
 
  #15340  
Old 08-17-2011, 01:54 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sen har jag en känsla av att Jeremy kanske inte håller efter sina grejer riktigt som man ska hela tiden.
 



All times are GMT -4. The time now is 11:07 PM.