Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14631  
Old 07-04-2011, 05:51 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
Alltså.... Fy fan vad jag vill ha en 458.
Då är vi två! En av mina bästa vänners farsa sålde 430n och kom glidandes i en svart 458 för några veckor sedan. Jag började nästan gråta.
 
  #14632  
Old 07-04-2011, 05:59 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
N.M.O hur går det med bilderna? Var det en lyckad resa?

In other news, jag blev tipsad av en kompis om denna youtube-video. Ni kanske redan har sett den för den e typ 2 år gammal men jag fick verkligen gåshud när jag såg den. Fatta om den hade dragit med sig hela jävla bron
De var tvungna att åka i 20 knop för att få ner båten ytterligare några centimeter för att vara säkra på att komma under. I andra videon berättar kaptenen lite om hur det gick till.

YouTube - ‪Oasis of The Seas passing under The Great Belt Bridge‬‏

YouTube - ‪Royal Caribbean's Oasis of the Seas - Limbo under Denmark Bridge Halloween - CruiseGuy.com‬‏
 

Last edited by Ludas; 07-04-2011 at 06:01 PM.
  #14633  
Old 07-04-2011, 06:13 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
N.M.O hur går det med bilderna? Var det en lyckad resa?

In other news, jag blev tipsad av en kompis om denna youtube-video. Ni kanske redan har sett den för den e typ 2 år gammal men jag fick verkligen gåshud när jag såg den. Fatta om den hade dragit med sig hela jävla bron
De var tvungna att åka i 20 knop för att få ner båten ytterligare några centimeter för att vara säkra på att komma under. I andra videon berättar kaptenen lite om hur det gick till.

YouTube - ‪Oasis of The Seas passing under The Great Belt Bridge‬‏

YouTube - ‪Royal Caribbean's Oasis of the Seas - Limbo under Denmark Bridge Halloween - CruiseGuy.com‬‏
Jäääävlar vad nära!

Resan var underbar! Hade kunnat tänka mig att stanna längre i Florens och eventuellt besökt Nice också, men det får jag ta en annan gång Har lagt upp vissa av mina bilder på facebook, finns det något smidigt sätt att dela med sig av dem här?
 
  #14634  
Old 07-05-2011, 03:13 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Om man bortser från att den är dekaltrimmad och står till salu hos en riktig tattarfirma, så är Cayenne i rött så sjuuukt grymt!!
Porsche Cayenne S 4,5 340HK TOPPSKICK 0:-KON | Örebro | Blocket
 
  #14635  
Old 07-05-2011, 03:18 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Ni Svenskar o Danskar har byggt bron för låg med flit så att vi inte skall bygga större båtar i Finland.

Båten kostade sisådär 1 miljard euro. Månaden den levererades förvrängdes Finlands exportstatistik och BNP siffror ordentligt.
 
  #14636  
Old 07-05-2011, 03:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Precis, ni bygger en eka och er BNP ökar med 200%
 
  #14637  
Old 07-05-2011, 03:44 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Precis, ni bygger en eka och er BNP ökar med 200%

Så är det
 
  #14638  
Old 07-05-2011, 03:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
 
  #14639  
Old 07-05-2011, 07:57 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
**** it, jag drar ut till skärgården omedelbums. Hoppas vädret är bättre där ute.
 
  #14640  
Old 07-05-2011, 08:21 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Ni Svenskar o Danskar har byggt bron för låg med flit så att vi inte skall bygga större båtar i Finland.

Båten kostade sisådär 1 miljard euro. Månaden den levererades förvrängdes Finlands exportstatistik och BNP siffror ordentligt.
Var nångång med som arrangerare när varvet ordnade en fest åt killen som sålde ekan, han gick omkring med en fleece var det var broderat "I made a billion dollar deal" Han fick även lite gratis öl och en handskakning.
 



All times are GMT -4. The time now is 10:50 AM.