Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4631  
Old 06-02-2009, 04:05 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Sköna filmer, Sideways!
Jag ska dra och titta på en 130i imorgon. Se om den är ngt att ha.
Provade den förra sommaren, trevlig DD no doubt, kan tänka mig att den blir riktigt kul med lite väghållningsmods!
 
  #4632  
Old 06-02-2009, 04:06 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Lite kontrast i kulturen med Sverige. Här är döda människor som ligger på hög och brinner. Någon sjuk ritual och luktade inte helt fräscht:


En apa som ser ut som Mbolo:
Shiet, berätta mer Jox, vilka/vem reser du med? Hur länge blir du borta?
 
  #4633  
Old 06-02-2009, 04:47 PM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Sideways_swe
M3 e46 är en grymt fin bil, Grattis! Hade en massa mods på min gamla bl.a Dixies titanavgas med racekattar, fy fan va gott den lät!
Stort fan av M3 e46 och måste säga att din gamla är en av de snyggaste i Sverige! Lite "jag mötte lassie" kanske, men han som byggde den är från samma håla som jag
Synd bara att hans bilintresse fick ett snabbt slut..
 
  #4634  
Old 06-02-2009, 06:15 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Alltså.....den där videon. Ta bort den. Min dator klarar inte av en sån jävla pajas.
 
  #4635  
Old 06-03-2009, 07:42 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by knutherta
Stort fan av M3 e46 och måste säga att din gamla är en av de snyggaste i Sverige! Lite "jag mötte lassie" kanske, men han som byggde den är från samma håla som jag
Synd bara att hans bilintresse fick ett snabbt slut..
Ja han gjorde ett bra jobb med den!

Jo han voltade ju med sin gt2a, hur gick det med det egentligen?
 
  #4636  
Old 06-03-2009, 09:09 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
130n e sjukt tråkig. Bra mkt tråkigare än min Mini. Ganska kvick, men inte snabb, gav ett ganska distanserat intryck. Så nu e den ute ur leken. Kommer att sluta med att enda andra valet är just en till Mini och då ska man försöka hitta en som är prisvärd och bättre än den nuvarande...känns som jag kommer ha kvar den babyblå ett bra tag till
 
  #4637  
Old 06-03-2009, 10:20 AM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Sideways_swe
Ja han gjorde ett bra jobb med den!

Jo han voltade ju med sin gt2a, hur gick det med det egentligen?
Kan inte alla detaljer men bilen blev väl bara skrot och har för mig att han blev dömd för grov vårdlöshet och fick dagsböter. Och iom det får man nog inte ut något på försäkring heller antar jag..
 
  #4638  
Old 06-03-2009, 05:53 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by PorscheFanatic
Nejjjjj, träffade den där killen vid synten i Santa Barbara för 2-3 år sedan, har aldrig träffat en större pungkula, kommer ihåg att han gick fram till min kusin efter att han och jag hade spelat basket och sa följande:

Mr. Lennefalk: Såg att du hade Calvin Klein kalsonger...
Min kusin: Ehm, ja?
Mr. Lennefalk: Schtek.
Min kusin:

Senare på kvällen tappade han sin mobil på en fest, kommer ihåg att det blev ett litet märke i ett av hörnen
och då säger Mr. Lennefalk: "Happ, där rök fem tusen spänn då..."


haha, skönt att han kommenterar en annan grabbs underkläder, ännu skönare att han använder ordet "schtek" och femtusen-kommentaren är också priceless. låter som en gaykille från landsbygden.
 
  #4639  
Old 06-04-2009, 05:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, blev precis neg-reppad av tysken ingen lyssnar på . Självklart med motiveringen "du är en sån f*tta". Tyckte jag var skoj.
 
  #4640  
Old 06-04-2009, 09:36 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Fick just ett nyhetsmail från Von Braun. Någon som vet vad som hände?

"En tydligt vikande trend märktes redan tidigt under 2008 kring vår sportbilsförsäljning. I kombination med att vi drabbades av en allvarlig förskingring på miljonbelopp, modellprogrambyte hos Lamborghini, stora investeringar för att starta Lamborghini Stockholm osv......."
 



All times are GMT -4. The time now is 09:21 AM.