Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1311  
Old 06-16-2008, 09:18 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Vi känner varann sen 6speedonlinetiden, får man fråga vad som fick dig att flytta över till staterna? Bodde där för 2 år sedan och saknar det lite grann!
Lite grann? +1000

Välkommen Aston! Trevligt med fler svenskar på forumt
 
  #1312  
Old 06-16-2008, 09:20 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by PorscheFanatic
Vi känner varann sen 6speedonlinetiden, får man fråga vad som fick dig att flytta över till staterna? Bodde där för 2 år sedan och saknar det lite grann!
Jobbet expanderade och skulle öppna kontor hära, kunde inte tacka nej till 360 dagar sol per år direkt... Dessutom var jag singel då så had inte mycket att tänka på. Blev ett jävla problem att flytta över allt men det var fan värt det!
Är dock tillbaks i Sthlm nu, kommer vara det i en månad. Hade inte träffat föräldrarna på snart två år.
 
  #1313  
Old 06-16-2008, 09:23 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Bronto
Lite grann? +1000

Välkommen Aston! Trevligt med fler svenskar på forumt
Tack tack! Förstår att ni saknar det, har ångest redan efter en vecka!
 
  #1314  
Old 06-16-2008, 09:23 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tjena Aston! Inget dåligt garage du har!
 
  #1315  
Old 06-16-2008, 09:59 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tjena Aston. Roligt att du tittade in i den svenska tråden. Här kan vi hjälpa dig minnas Sverige, genom att förmedla den där mysiga midvinterdepressionen som man så lätt får av snö och granträd, du vet den där som man inte får om man bor någonstans där vädret faktiskt är drägligt året om

Du får gärna visa lite bilder på ditt garage och prata om hur mycket bättre Minis är än 964or
 
  #1316  
Old 06-16-2008, 10:08 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aston
Jobbet expanderade och skulle öppna kontor hära, kunde inte tacka nej till 360 dagar sol per år direkt... Dessutom var jag singel då så had inte mycket att tänka på. Blev ett jävla problem att flytta över allt men det var fan värt det!
Är dock tillbaks i Sthlm nu, kommer vara det i en månad. Hade inte träffat föräldrarna på snart två år.
Följ med mig och Jox till Hamnkrogen i Stocksund (bilträff där på torsdag kväll) Vore kul att snacka lite skit!
 
  #1317  
Old 06-16-2008, 10:19 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Diskriminerande att träffarna alltid är 60 mil bort från mig.
 
  #1318  
Old 06-16-2008, 10:24 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Diskriminerande att träffarna alltid är 60 mil bort från mig.
När det var dags för mig att åka på träff där nere i ingenmansland var det visst bara 40 mil
 
  #1319  
Old 06-16-2008, 10:27 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hahaha, ja va fan, sträckor är alltid längre i en Mini, fattar du väl. Ska dra ned till Båstad imorgon efter min sejour i det vackra inlandet, där stoppskyltar är övervakade och 240s är standarden. Ska bli trevligt att komam till civiliserade trakter. Här låter alla som Jan Banan i torsk på Talinn, vilket gör det omöjligt att förstå ett enda ord.
 
  #1320  
Old 06-16-2008, 10:40 AM
Aston's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: May 2008
Location: SoCal/Stockholm
Posts: 79
Aston is an unknown quantity at this point
Tack allihopa. Ska försöka ta några bilder så fort jag återvänder till staterna på garaget, vette fan hur det kommer gå med tanke på att jag knappt jag sätta på en kamera, ännu mindre ta bilder med skiten. Behöver ju en avatar också, min nuvarande är snodd från Aston Martin

Följer gärna med på någon bilträff någon gång då jag inte kör mina föräldrars Nissan Sunny från 92 som de fått av mig, det var min första bil jag hade.

Såg förresten tråden från Mantorp Park som var postad i Ferrari sektionen, helt sjuuuuukt fina bilder det var, visste inte ens om att det fanns mer än en Scuderia i vårt avlånga land. Tackar Autoropa för den inbjudan jag aldrig fick, har ju egentligen aldrig gjort affärer med de så det kanske inte är så konstigt...
 



All times are GMT -4. The time now is 06:38 PM.