Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13921  
Old 05-26-2011, 11:52 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Jon gav up ultiman och kommer köra sin LP670! Träffade han senast i torsdags när han sa att han verkligen trodde att ultiman skulle hålla Som sagt så kan man inte annat än älska hans positiva inställning till allt
Kommer han inte köra Ultiman alls i Gumball då? Jäklar vad tråkigt.. Tyckte att det rök lite väl mycket från rören när han körde ut ur garaget, men det kanske inte berodde på det.

Har han fått sin Lambo redan förresten? Vilken färg är det på den?
 
  #13922  
Old 05-26-2011, 12:15 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nej han har inte fått sin Lambo än, tror faktiskt inte några kundbilar har levererats än. Lambo hade något problem som har gjort att den blivit lite försenad, det verkar som om de första får sina bilar i September typ.
Jag tror inte att Jon bekräftade sin spec till 100% men hintade om att han gillade den nya oranga färgen. Själv gillar jag inte alls den färgen, hade nog tagit den i någon sorts blå.
 
  #13923  
Old 05-26-2011, 01:25 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Nej han har inte fått sin Lambo än, tror faktiskt inte några kundbilar har levererats än. Lambo hade något problem som har gjort att den blivit lite försenad, det verkar som om de första får sina bilar i September typ.
Jag tror inte att Jon bekräftade sin spec till 100% men hintade om att han gillade den nya oranga färgen. Själv gillar jag inte alls den färgen, hade nog tagit den i någon sorts blå.
Jaha vad trist. Så det verkar bli GT-Rn för hans del i Gumball då. Rätt bekvämt att ha den iofs antar jag
 
  #13924  
Old 05-26-2011, 01:44 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Strebo, du borde vara stolt över mig.

För första gången på ett år har jag grönsaker i mitt kylskåp. Nu undrar du säkert också varför jag inhandlat något så exotiskt.
Man måste ju ha sallad och tomat på hamburgare eller hur
 
  #13925  
Old 05-26-2011, 03:43 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bra Ludas! Sallad & Gurka ska alltid finnas på en burgare (och nej, inte mcdonalds-gurkan utan vanlig jävla gurka).


//rant
Alltså, grönsaker är ett jävla hittepå egentligen. Det värsta är om man käkar buffé ute och folk matar på sin tallrik med massa käk sen tar en anschett (stavning?) med sallad. Ursäkta? Hur tänkte dom där? Om du ska äta sallad så gör man ju det enbart enligt tallriksmodellen och då gäller det på samman tallrik. Käkar du sallad jämte äter du ju bara mer = dåligt. Oavsett om det är sallad så är det fortfarande mer.
\\rant
 
  #13926  
Old 05-26-2011, 04:04 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
  #13927  
Old 05-26-2011, 04:29 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha ah den var klockren

Det där med sallad. Visst att man äter mer, men finns det inte vitaminer eller annat nyttigt i sallad, tomater och gurkor?
 
  #13928  
Old 05-26-2011, 04:34 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Nån som har nån erfarenhet av att deffa? Alltså jag måste fan deffa i juni. Tränar en del nu men äter en jävla massa god mat också. vill få bort lite på magen. ja ni vet lite mera beach mage. hur gör jag? typ svälter mig? det kommer aldrig funka. vad ska jag äta och hur mycket? ge mig tips dom som vet
 
  #13929  
Old 05-26-2011, 04:41 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sideways; det finns bara ett sätt; Intervallträning och ingen sås.

Det går, som vi alla redan vet, inte att punktförbränna fett. Jag har verkligen inget "Brad-Pitt-i-Troja" sexpack men jag märkte en väldigt skillnad när jag började intervallträna, gå mer promenader, drog ner på kolhydrater (dvs började äta mer fullkornprodukter så jag höll mig mättare på mindre) och nollade mer eller mindre sås-kontot. Lägg där till inga som helst kakor och något godis. Då tar det några veckor se än är du hemma.

Tilläggas skall att jag kör mage kanske en gång varannan vecka på gymmet. För att få en bra mage är det fokus fettförbränning oavsett hur många situps du gör.

Edit: Deffa är inte hållbart, försök istället hitta en kost du kan/vill leva med året om. Man vill ju hålla formen året om, inte säcka ihop på höst/vinter.
 

Last edited by strebo; 05-26-2011 at 04:42 PM.
  #13930  
Old 05-26-2011, 04:45 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^ Jo då är det det väl ungefär som jag trodde.
Har börjar promenera typ en timme varje dag och i onsdags gick jag på ett boxing (?) pass på gymmet. fy enda in i helvete vad jobbigt det va. 75min utan vila. Såg mitt liv passera i revy runt 50min strecket.
Men ska köra hårt med kondisen nu den här månaden. ska dra ner på käket och såsen också. Blir svårare att dra in på ölen om det är fint väder dock.. :P
 



All times are GMT -4. The time now is 05:31 AM.