Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13561  
Old 05-09-2011, 06:27 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Men seriöst. Den siffran är ju helt sjuk alltså
Helt cp vad det måste gå då! Men jag undrar ju hur många gånger man kan göra det? Byter de till en lastbilslåda eller kör de fortfarande med en standard? Känns ju rätt lätt att råka slira på kopplingen en gång så är haaadååå med den växellådan
 
  #13562  
Old 05-10-2011, 03:56 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
RIP
Det är hemskt. Ska få låna en polares laptop tills jag bestämt mig för en ny.

Vad ska man ha då? Måste man köpa Apple, de är så jävla dyra. Är priset motiverat eller är det bara för apple-loggan man pröjsar?
 
  #13563  
Old 05-10-2011, 04:15 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Det är hemskt. Ska få låna en polares laptop tills jag bestämt mig för en ny.

Vad ska man ha då? Måste man köpa Apple, de är så jävla dyra. Är priset motiverat eller är det bara för apple-loggan man pröjsar?
Det är väl både och, man pröjsar nog en hel del för äpplet, men jag tycker att de är driftssäkra. Jag har kvar min första bärbara som jag köpte 1993 och den fungerar fortfarande.

Går det inte att fixa skärmen - eller det är inte lönt?
 
  #13564  
Old 05-10-2011, 04:28 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Det är hemskt. Ska få låna en polares laptop tills jag bestämt mig för en ny.

Vad ska man ha då? Måste man köpa Apple, de är så jävla dyra. Är priset motiverat eller är det bara för apple-loggan man pröjsar?
Nu jag ju dessvärre insyltad (därmed partisk) med alldeles för mycket prylar från just apple, men anledningen till det är just driftsäkerheten. Visst betalar man som fan för designen och materialen men det är det faktiskt värt om du frågar mig. Sålänge du inte häller alkoholhaltiga substanser på dina datorer (...) så håller de
 
  #13565  
Old 05-10-2011, 04:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Så saft, mjölk och vatten fungerar alldeles prima? Nice, ska testa brb....
 
  #13566  
Old 05-10-2011, 04:36 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
^^ Så saft, mjölk och vatten fungerar alldeles prima? Nice, ska testa brb....
Obeprövat från min sida men det är fortfarande något jag avråder från
 
  #13567  
Old 05-10-2011, 05:29 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Det är hemskt. Ska få låna en polares laptop tills jag bestämt mig för en ny.

Vad ska man ha då? Måste man köpa Apple, de är så jävla dyra. Är priset motiverat eller är det bara för apple-loggan man pröjsar?
Inget snack köp en Apple, tror du får 10% studentrabatt as well. Tror du kan plocka upp en under 10 smackaroos.
 
  #13568  
Old 05-10-2011, 05:48 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ska bli fint med lunch snart! Rehabiliterar fortfarande från fredagens tabbe. Tröstäta m.a.o!
 
  #13569  
Old 05-10-2011, 07:00 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan det var det jag anade. Får väl bli apple då...
 
  #13570  
Old 05-10-2011, 07:05 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hur gammal är den? Är du försäkrad?
 



All times are GMT -4. The time now is 10:00 AM.