Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #321  
Old 03-28-2008, 04:57 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Kul att ni gillade filmerna (även om jag inte valde ut dem).

Nu vill jag se mer bilder på den där Goth slash Safari-Golfen ^^ Förutom Loaded-CSLen var det den enda häftiga på bilderna
Ska se om jag kan hitta några fler av den, var lätt dne skönaste bilen där på mässan! Den var så bra flummig och förstörd.

Corvette Coupe


Cool amerikanare


obs se skylten!


tt


kraftfullaste bilstereon i sverige


subwooferflak


ful golf


monster xc90
 
  #322  
Old 03-28-2008, 06:02 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag har faktiskt inte sett Babel, men in retrospect förstår jag att du inte var rätta personen att skicka en film med asiatiska brudar som visar muffen. Jag ska se om jag kan ordna någon med killar i istället ...
 
  #323  
Old 03-28-2008, 06:08 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har faktiskt inte sett Babel, men in retrospect förstår jag att du inte var rätta personen att skicka en film med asiatiska brudar som visar muffen. Jag ska se om jag kan ordna någon med killar i istället ...
Hahaha. Touché
 
  #324  
Old 03-28-2008, 06:28 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Hahaha. Touché
What? No comeback? Kom igen nu Dave...
 
  #325  
Old 03-29-2008, 06:58 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
What? No comeback? Kom igen nu Dave...
Nej, det klart att jag skulle förstått att Jox tänder på minderåriga handikappade flickor. Så dum jag är
 
  #326  
Old 03-30-2008, 02:28 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ang. det "svenska gumballet" - det var mycket riktigt en kompis som bara försökte göra ett practical joke på mig, den jäveln.
 
  #327  
Old 03-30-2008, 02:59 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Dålig stil, men Gumball med svenska mått mätt skulle väl vara at köra 125 på 110-väg med 8 mb c180k.
 
  #328  
Old 03-30-2008, 03:03 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, och hörde du inte nyheterna häromdagen - vi ska få börja köra i 120 km/h några mil på E4:an i Östergötland nu till hösten. Vansinne!! Folk kommer köra ihjäl sig!
 
  #329  
Old 03-30-2008, 03:10 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Oj, jag har ju fördelen att ha flera mil av DÖDSVÄG precis norr om Båstad. That's right, där kan man helt lagligt köra i 120, vilket ju som bekant i Aftonbladettermer är Vansinnesfärd. Sen pendlar jag ju inte till Malmö och där finns egentligen inga begränsningar, helt galen trafik.
 
  #330  
Old 03-30-2008, 03:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bäst vi monterar helbur, sexpunktsbälte och åker runt med hjälm ständigt om vi ska färdas i dessa absurda hastigheter. Och undra vad Gröna Bilister säger med alla extra utsläpp detta medför ...

Nej, man kan undra om de som belsutar om hastigheter över huvudtaget kör på dessa vägar ... 130-140 är ju mer eller mindre medelhastigheter nuförtiden.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:41 PM.