Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12221  
Old 04-08-2011, 10:31 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Planen är att boka resa över nyår. Dvs utresa 26 dec (borta i helst 10 dagar). Jag vill inte dra till Thailand, lockar mig inte för fem öre. Men jag vill åka till något ställe som är varmt och där man kan ta en joggingsrunda på morgonen och sen bara ligga på stranden HEEEELA dagen och inte lyfta ett finger. Vad finns det för ställen? Jag är inte alls omöjlig för små "oturistiga" ställen/länder så länge det är bra hotell, har inte tänkt lämna hotellet mer än nödvändigt...
Är själv kåt på Brasilien.

Förövrigt fick jag precis ett mail från en kompis: Flygen boakde till Dubrovnik! Najs, var dock inte helt själv på de klara att vi hade kommit överens om att på riktigt fara dit, men whatevah, passar mig bra!
 
  #12222  
Old 04-08-2011, 10:36 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, alltid gött med spontanresor! Det är något jag har saknat som student, att kunna åka iväg på semester oftare.

Fan, Brasilien alltså? Blir man inte rånbögmördad där?
 
  #12223  
Old 04-08-2011, 10:50 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
YouTube - Porrfritt_YouTube_110205.mp4

vilka jävla idéer de hittar på.
 
  #12224  
Old 04-08-2011, 11:24 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Snacka om sjuk bil. inte världens bästa test direkt, men man får iaf se den köra vilket jag inte sett tidigare.

Koenigsegg Agera R provkörd! – se filmen på TV-TV
 
  #12225  
Old 04-08-2011, 11:25 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
YouTube - Porrfritt_YouTube_110205.mp4

vilka jävla idéer de hittar på.
Då vet man vilka hotel man inte ska bo på då.
 
  #12226  
Old 04-08-2011, 11:30 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Min tanke precis!
 
  #12227  
Old 04-08-2011, 11:45 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Snacka om sjuk bil. inte världens bästa test direkt, men man får iaf se den köra vilket jag inte sett tidigare.

Koenigsegg Agera R provkörd! – se filmen på TV-TV
Jag måste se den utan takboxen. Tycker den ser lite väl loj ut med takboxen...som ett PR stunt typ.
 
  #12228  
Old 04-08-2011, 11:54 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha, alltid gött med spontanresor! Det är något jag har saknat som student, att kunna åka iväg på semester oftare.

Fan, Brasilien alltså? Blir man inte rånbögmördad där?
Hade ett kompispar som kom tillbaks från Brasilien för nån vecka sedan och det bara ljudade otroligt, basicly beach, öl, gräs, grillande, fest, Kiteboardande coh supermodeller verkar det landet gå ut på! Visserligen bodde de hos en annan kompis på "bra" område i Rio, men menade att våldet är inget värre än i andra storstäder - så länge man vet var man rör sig. Sen har de ju rejäl inflation på gång och Rio är nuförtiden typ lika dyrt som Finland/Sverige.

Trevlig video från Brasilien http://www.youtube.com/watch?v=M5ZZtsYUobA&hd=1
 
  #12229  
Old 04-08-2011, 11:58 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
som ett PR stunt typ.
Det är väl just de det är. Men håller med om att det känns lite lame.

Såg förövrigt när jag var på väg hem från jobbet att Tom Bryant-Meisner blivit stoppad i sin grymma Scuderia av en Civilbil på E4an. Han har väl inte kört för fort??
 
  #12230  
Old 04-08-2011, 12:40 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha Axman. Fan vad du ältar dom där träden . Köp en större motorsåg bara....btw, är vi säkra på att Fredde i solsidan inte är baserad på dig? Du har säkert en gigantisk Webergrill!
Motorsågen är så stor så jag orkar inte hålla den själv
 



All times are GMT -4. The time now is 05:22 AM.