Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18221  
Old 11-26-2011, 07:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Aha, ok jag tänkte att du var så sugen på skidåkning så du satt med pjäxor o skidor på dig
Hahahaha, nej så illa är det inte . Och ska det åkas utför är jag mer av en snowboardkille faktiskt.... även om skidor är skoj det med!
 
  #18222  
Old 11-26-2011, 07:25 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Har bara åkt skidor en gång, på kick off i Sälen, i början på 90-talet. När jag började få kläm på det i barnbacken var det dags att åka hem, och i Skåne har vi ju inte haft snö förutom de 2 senaste vintrarna mer eller mindre.

Snowboard hade varit kul att pröva, åkte mycket skateboard när jag växte upp!
 
  #18223  
Old 11-26-2011, 07:30 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Har bara åkt skidor en gång, på kick off i Sälen, i början på 90-talet. När jag började få kläm på det i barnbacken var det dags att åka hem, och i Skåne har vi ju inte haft snö förutom de 2 senaste vintrarna mer eller mindre.

Snowboard hade varit kul att pröva, åkte mycket skateboard när jag växte upp!
Jo, det krävs ju några resor för att bli haj på det. Jag började som tur är åka snowboard tidigt och då är man ju lite mindre rädd. Men jag är verkligen inget proffs. Jag tar mig ner för svarta pister men avskyr hopp! Gillar after-ski dock
 
  #18224  
Old 11-26-2011, 07:33 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
After-ski klarar nog de flesta av
 
  #18225  
Old 11-26-2011, 07:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
After-ski klarar nog de flesta av
Det är ju inga problem att ta sig till en after-ski ...däremot tycker jag man sållar agnarna från vetet när man ska därifrån
 
  #18226  
Old 11-26-2011, 09:04 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Axman, Vångabacken "Skånes närmsta alp!" är ju hur kul som helst! Kanske man inte blir höjdrädd precis men har varit där ett par gånger och lekt. Defintivt värt en tripp från Helsingborg efter jobbet. Dom har även en väl fungerande skiduthyrning så det är bara o fara dit. Skidor kan bli lite tråkigt men hyr tex telemark eller snowboard så får du mera ut av "alppen".
 
  #18227  
Old 11-26-2011, 12:56 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Tack för tipset Nicke, det är ungefär 2-3 mil från mig!
 
  #18228  
Old 11-26-2011, 01:25 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Black Friday är ju rena ww3.

"Kvinna använde pepparsprej för att komma fram och köpa dataspelskonsoll under USA:s superrea."
Kvinna fick spel - ville köpa spel | Nyheter | Aftonbladet
 
  #18229  
Old 11-26-2011, 03:39 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, eller hur EVO! De är ju helt galna! Btw, nu får det fan räcka. Sätter macccrääjj på ignore nu.
 
  #18230  
Old 11-27-2011, 04:25 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Woho, Stay safe Axman och David! Klass 3 varning i Södra Sverige (eller Danmark som i ert fall).
 



All times are GMT -4. The time now is 12:56 AM.