Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12481  
Old 04-15-2011, 01:10 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nya SLKn med AMG-paket och i vitt är helt sanslöst snygg alltså. Körde precis bredvid en. VILL HA!



Såg en igår i stan med. Ser riktigt nice ut
 
  #12482  
Old 04-15-2011, 01:44 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Intressant dokumentär det där Franska Maffian.. Börjar varje gång fundera varför människor inte slutar efter en tid om de engång drar in grymma mängder stålar. Eller kanske deras mål i livet snarare är att samla så mycket street-cred som möjligt? Trodde alltid att grabben som har mest toys när man dör vinner, inte den med mest street-cred i en ghetto

edit: Whoops, borde kanske ha sett sista minutrana före jag kommentera
 

Last edited by Chubster; 04-15-2011 at 01:58 PM.
  #12483  
Old 04-15-2011, 02:47 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan vilken skit! Hela helgen körd nu då?
ja det blir ju inge åka i helgen iaf, men det var ju tur i oturen att jag ändå var på Levin racing. Men men jag hörde iaf hur den lät. Jag kan säga såhär. Barn kommer gråta. Satan
 
Attached Images   

Last edited by Sideways_swe; 04-15-2011 at 02:50 PM.
  #12484  
Old 04-15-2011, 02:51 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ni ela för goa:
 
Attached Images    
  #12485  
Old 04-15-2011, 02:52 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
ja det blir ju inge åka i helgen iaf, men det var ju tur i oturen att jag ändå var på Levin racing. Men men jag hörde iaf hur den lät. Jag kan säga såhär. Barn kommer gråta. Satan
Tråkigt att höra om motorlampan och kamaxelgivaren, kanske roligare att höra ljudet när du har allt på bana igen!
 
  #12486  
Old 04-15-2011, 03:05 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Trist sideways - om det är någon tröst så brukar inte såna där givare vara så särskilt dyra, har bytt på ett par bilar. Men alltid surt när saker inte blir klart när man vill. Du får ta några extra Kungsör-bärrrtz istället.
 
  #12487  
Old 04-15-2011, 03:07 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nya SLKn med AMG-paket och i vitt är helt sanslöst snygg alltså. Körde precis bredvid en. VILL HA!



Ser nice ut, jag gillar vita bilar just nu!
 
  #12488  
Old 04-15-2011, 04:01 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
THE ART OF FLIGHT
Ni har säkert sett den förut, men fan värt att se pånytt!
 
  #12489  
Old 04-15-2011, 04:28 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Varför kan det aldrig gå BRAAAA??!! jävla röööv vad less jag blir. Varit på Levin racing hela dagen, dom har monterat avgassystem, när jag rullar ut från grindarna tänds motorlampan. åker tillbaka, jaha då är det nån jävla kamaxelgivare som gett upp. Bilen går inte att köra med, den blir kvar.. jag är själv i kungsör och nästa tåg går kl 21 ikväll. förbannade jävla.....!!!!!
Oooh, vad tråkigt Sideways Hoppas det inte är för mycket meck med den.
 
  #12490  
Old 04-16-2011, 02:28 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Chubster
THE ART OF FLIGHT
Ni har säkert sett den förut, men fan värt att se pånytt!
Najs! Ser framemot hela filmen!
 



All times are GMT -4. The time now is 04:52 AM.