Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13001  
Old 04-27-2011, 11:53 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^ jag läste det om statham. Känns inte så trovärdigt direkt. orkade inte läsa mer än det. Men är verkligen alla hans klockor är fejk? kan man se det tydligt på nåt sätt? Jag kan ju som sagt inget om klockor, men han postar ju mycket bilder på hans klockor
 

Last edited by Sideways_swe; 04-27-2011 at 11:55 AM.
  #13002  
Old 04-27-2011, 11:55 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Erppa, presentera dig vettja!
Trevligt med en till finne i tråden!
Denhär finnen kommer du att gilla Dave, han har också en 335i
 
  #13003  
Old 04-27-2011, 11:56 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nemen, se där. Nu måste han ju presentera sig
 
  #13004  
Old 04-27-2011, 12:09 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Erppa, presentera dig vettja!
Trevligt med en till finne i tråden!
Ja, och glöm inte posta pics på din kni....bil.
 
  #13005  
Old 04-27-2011, 12:18 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Alla klockor han äger är fejk. Läs historien på den första länken jag postade, jag dog.




Du eller brorsan?
 
  #13006  
Old 04-27-2011, 12:30 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har läst lite fler inlägg i den där bloggen nu. Herregud vilken total jävla jubelidiot.
 
  #13007  
Old 04-27-2011, 12:47 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ja det var därför jag kom ihåg den. Var det inte massa skit på den då?
Originally Posted by jox




Du eller brorsan?
Hampus
 
  #13008  
Old 04-27-2011, 12:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Så jävla underbart! Funderar på att skriva något också, men det kanske är konstigt om hans gamla inlägg från januari 2010 plötsligt får massa kommentarer?

Såg att han skrev att han har "beställt" en PAM203 också. Jag har varit ute ur klocksvängen nu bra länge så jag vet inte vad som är vad längre, men när jag var hyfsat insatt så var det typ THE holy grail av Paneraier, värda över 800,000 dollar. Så med andra ord, kan vi inte be Nicke åka och rispa upp honom . . .
 
  #13009  
Old 04-27-2011, 12:55 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Kopia så det skriker om det.


Sen gillar jag hans historia om att Panerai's VD ringde honom för att han beställt en klocka som Jason Statham också ville ha och frågade honom om han kunde tänka sig släppa sin klocka till honom och som tack få en annan Panerai för halva priset. Det finns 100-tals bevis och anledningen till att han samlar på Panerai är säkert för att de är så svårt att se skillnad på fake och äkta. 100% jubelidiot om du frågar mig.
 

Last edited by PorscheFanatic; 04-27-2011 at 12:57 PM.
  #13010  
Old 04-27-2011, 12:56 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Så jävla underbart! Funderar på att skriva något också, men det kanske är konstigt om hans gamla inlägg från januari 2010 plötsligt får massa kommentarer?

Såg att han skrev att han har "beställt" en PAM203 också. Jag har varit ute ur klocksvängen nu bra länge så jag vet inte vad som är vad längre, men när jag var hyfsat insatt så var det typ THE holy grail av Paneraier, värda över 800,000 dollar. Så med andra ord, kan vi inte be Nicke åka och rispa upp honom . . .
Hey hey! Jag har fått min beskärda del av slagsmål....hamnade mitt i smeten i ett i fredags. Fick bära bort en kille som stod och sparkade på en snubbe som låg ner. Helvete vad sånt är otäckt.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:05 AM.