Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17881  
Old 11-14-2011, 06:04 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Gulp.

Livet är bra kort ibland alltså. Tjejens brorsa avled i slutet på förra veckan efter att ha haft fel på njurarna under några veckors tid. Kände honom inte särskilt väl, men sjukt läskigt och kändes helt absurt. 24 år gammal, i övrigt helt frisk. Samvetet är nästan värsta .... med tanke på att jag var helt galet stressad under tiden jag fick reda på att han blivit sjuk, hade jag nästan glömt bort det när jag fick reda på att han dog. Har också varit med en fullständigt trasig familj under några dagar och herregud vad det tär på krafterna.

Så nu vill jag tänka på något annat - visa bilder på lyan Adde!!
Tråkigt att höra Jox, vad ska man säga när nåt sånt händer? Håll modet uppe, livet går vidare, om än det lämnar djupa spår i själen. Vi tänker på dig

Originally Posted by Ludas
Otroligt sorgligt Jox. Synd att vi inte kunde ses i helgen heller. Sinan drog tillbaka till Frankfurt igår men skickar sina bästa hälsningar.
Grattis till ny klocka Axman. Min gissning är denna.

Nop!
 
  #17882  
Old 11-14-2011, 06:50 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Damnit. Jag tror ändå på en mörkare modell eftersom du redan har en ljus Portugese med brunt armband. Ska bli kul att se
 
  #17883  
Old 11-14-2011, 07:09 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Fan så tragiskt jox. lider med dig, din tjej och hennes familj... Väldigt tråkigt att höra..
 
  #17884  
Old 11-14-2011, 08:39 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Ljudar inte alls trevligt Jox, men här är lite videon som kanske får dina tankar annenstans.
Patrick Depailler 1978 onboard Montreal wet lap - YouTube
Porsche 964 RS Nordschleife 2001 - YouTube
 
  #17885  
Old 11-14-2011, 10:14 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Thailand 26dec-08jan bokad. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint.
 
  #17886  
Old 11-14-2011, 10:52 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Coolt Strebban! Är det med polare eller familjen?
Jag ska eventuellt dra iväg med farsan på en sjukt cool resa i februari men jag avvaktar med detaljer tills det är spikat och bokat.
 
  #17887  
Old 11-14-2011, 03:00 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Coolt Strebban! Är det med polare eller familjen?
Jag ska eventuellt dra iväg med farsan på en sjukt cool resa i februari men jag avvaktar med detaljer tills det är spikat och bokat.
Jag och tre polare är det. Jag ska verkligen inte göra ett skit. Kommer bli riktigt gött, fortfarande lite osäker på resmålet men det blir nog bra tror jag...
 
  #17888  
Old 11-14-2011, 03:08 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Gött Strebban, låter ju skönt, vi har faktiskt aldrig åkt utomlands till varmare ställe på vinterhalvåret, borde kanske prova det nån gång.

Men denna hösten känns mycket bra, vädret är ju magiskt! Om det fortsätter så här en bit in i december kommer ju vintern att kännas underbart kort.

Var och lämnade in mina vinterdäck hos däckmakarn i morse, bakdäcken, jag lovar att det var knappt 1 MM mönster kvar på dem

Däckmakarn skrattade gott!

Med andra ord kör jag fortfarande på sommardäcken, det har ju inte hänt så här långt in på året sen , , ,

jag börjar bli gammal, jag kommer inte ihåg, så länge sen var det
 
  #17889  
Old 11-14-2011, 03:12 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Gött Strebban, låter ju skönt, vi har faktiskt aldrig åkt utomlands till varmare ställe på vinterhalvåret, borde kanske prova det nån gång.

Men denna hösten känns mycket bra, vädret är ju magiskt! Om det fortsätter så här en bit in i december kommer ju vintern att kännas underbart kort.

Var och lämnade in mina vinterdäck hos däckmakarn i morse, bakdäcken, jag lovar att det var knappt 1 MM mönster kvar på dem

Däckmakarn skrattade gott!

Med andra ord kör jag fortfarande på sommardäcken, det har ju inte hänt så här långt in på året sen , , ,

jag börjar bli gammal, jag kommer inte ihåg, så länge sen var det
Det menar du inte?
 
  #17890  
Old 11-14-2011, 03:17 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jaja, alla firmor heter ju nåt med däck nu för tiden, Däckfynd, Däckbytarn, Däckperfekt m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m. m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m. m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.......
 



All times are GMT -4. The time now is 12:29 PM.