Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12901  
Old 04-25-2011, 04:07 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Tänkte faktiskt precis säga det innan jag ens läste ditt inlägg.
Känner jag Axman rätt har han garanterat redan testat

Vad gick den då?
No comments
 
  #12902  
Old 04-25-2011, 04:16 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Men vafan, tror du jag är polis eller?
Jag har kastat en cykel genom ett skyltfönster i Linköping och sprängt minst 20 brevlådor i tusen bitar med smällare. Dessutom kört mer än 70 kmh/t för fort på svenska vägar väldigt många gånger. Så, nu kan du väl berätta?
 
  #12903  
Old 04-25-2011, 04:17 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag har kastat en cykel genom ett skyltfönster i Linköping
Så det var DU, din jävel!
 
  #12904  
Old 04-25-2011, 04:18 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Ludas
Jag har kastat en cykel genom ett skyltfönster i Linköping
Låter som en tisdag i Ryd.
 
  #12905  
Old 04-25-2011, 04:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Men vafan, tror du jag är polis eller?
Jag har kastat en cykel genom ett skyltfönster i Linköping och sprängt minst 20 brevlådor i tusen bitar med smällare. Dessutom kört mer än 70 kmh/t för fort på svenska vägar väldigt många gånger. Så, nu kan du väl berätta?
Tror jag inte på
 
  #12906  
Old 04-25-2011, 04:22 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha

Aler efter mitt första år i Linkan satte jag aldrig mer en fot i studentghettot Ryd. Jag tänker dock inte berätta vilket skyltfönster det var, kan ha varit det dummaste jag någonsin gjort.

Till skillnad från Sideways, när han sladdade runt på ett avspärrat flygfält i flera timmar, blev jag dock inte tagen av polisen.
 
  #12907  
Old 04-25-2011, 04:32 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Jag förstår dig helt, inget område man vill hänga i mer än absolut nödvändigt.
 
  #12908  
Old 04-25-2011, 04:33 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Aler vad har du gjort i Ryd? Har du också pluggat i Linköping?
 
  #12909  
Old 04-25-2011, 04:38 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Jajamen, läst ett år på civilekonom där, bodde första halvåret i Ryd innan jag flyttade till flamman. Just nu ångrar jag att jag bytte utbildning, flervariabelanalys
 
  #12910  
Old 04-25-2011, 04:44 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Cool! Skönt att jag inte är den enda TSaren som pluggat i Östergötlands metropol. Måste säga att det faktiskt var jävligt roligt att plugga där, riktigt bra studentliv och många rolig människor. Stan i sig blev dock rätt långtråkig efter ett tag så det känns väldigt skönt att ha kommit därifrån.

Hur som helst är jag väldigt nöjd att inte ha pluggat i Sthlm, kan det bli tråkigare eller? Världens sämsta studentstad utan tvekan.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:47 PM.