Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1261  
Old 06-13-2008, 09:43 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ja, visst är de söta
Min får fortfarande mycket uppmärksamhet när jag kör omkring. Tror att mycket beror på färgen samt de fina fälgarna. Lär väl dock inte vara en bråkdel så mycket som herr "Låtsas RS" får i sin 964
Skönt att lida av det motsatta. På Classic meetet när man bubblade över gräsmattorna förbi skäggpryda Morgan-ägare hörde jag bara:

"Vad är de för nån då?"
"Fan de e ju en Audi"
"Varför då?"
 
  #1262  
Old 06-13-2008, 09:45 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha. Din bil är ju iaf inte cross-eyed
 
  #1263  
Old 06-13-2008, 10:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ja, visst är de söta
Min får fortfarande mycket uppmärksamhet när jag kör omkring. Tror att mycket beror på färgen samt de fina fälgarna. Lär väl dock inte vara en bråkdel så mycket som herr "Låtsas RS" får i sin 964
Tja, uppmärksamhet. Folk blir mest bara irriterade över att det låter så förbannat och hytter med näven.

Pfft! Låtsas på samma sätt som en Yellowbird nybyggd av RUF idag också är låtsas. Det enda som inte är original RS är nu VIN-numret. Från lättviktskarossen ända ner till motorstyrningen är det en ärr ess!
 
  #1264  
Old 06-13-2008, 10:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Skönt att lida av det motsatta. På Classic meetet när man bubblade över gräsmattorna förbi skäggpryda Morgan-ägare hörde jag bara:

"Vad är de för nån då?"
"Fan de e ju en Audi"
"Varför då?"
Från en som aldrig förstått tjusningen eller charmen med en degig Morgan kan jag bara säga - de måste ha varit från Kungälv.
 
  #1265  
Old 06-13-2008, 11:17 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahaha skön bild du psade Jox

Har fått några blickar och leenden när man kör i Mini så det känns rätt kul
Folk undrade ju vad RSen gjorde på det mötet, men när mbolo skulle backa ut var många rätt chockade av hur mycket den lät. Tycker nästan den låter goast på låga varv för de blir sån sjuk resonans
 
  #1266  
Old 06-13-2008, 11:22 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Hahaha skön bild du psade Jox

Har fått några blickar och leenden när man kör i Mini så det känns rätt kul
Folk undrade ju vad RSen gjorde på det mötet, men när mbolo skulle backa ut var många rätt chockade av hur mycket den lät. Tycker nästan den låter goast på låga varv för de blir sån sjuk resonans
Var ju rätt sugen på att göra en skön fyrhjuls-spinn på gräsmattan. Fin lervägg man kunde skapat över alla nercabbade veteranbilar. Och allas fördomar om de unga grabbarna i den moderna svarta bilen skulle varit besannade...
 
  #1267  
Old 06-13-2008, 11:24 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Tja, uppmärksamhet. Folk blir mest bara irriterade över att det låter så förbannat och hytter med näven.

Pfft! Låtsas på samma sätt som en Yellowbird nybyggd av RUF idag också är låtsas. Det enda som inte är original RS är nu VIN-numret. Från lättviktskarossen ända ner till motorstyrningen är det en ärr ess!
En man är fortfarande en man, oavsett hur bra könsbyte och sillikonbröst han fixat. Men det klart, köper man en "låtsas-RS" kanske man också gillar shemales
Förresten får du ta dig nedåt, jag är sjukt sugen på att få åka en sväng i Porschen. Vi kan ju ut och köra småvägar, du jag och Bronto och kanske mbolo, om vägarna är kurviga nog. Är ju inget kul att bli frånåkt av en familjebil.
 
  #1268  
Old 06-13-2008, 11:46 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
En man är fortfarande en man, oavsett hur bra könsbyte och sillikonbröst han fixat. Men det klart, köper man en "låtsas-RS" kanske man också gillar shemales
Förresten får du ta dig nedåt, jag är sjukt sugen på att få åka en sväng i Porschen. Vi kan ju ut och köra småvägar, du jag och Bronto och kanske mbolo, om vägarna är kurviga nog. Är ju inget kul att bli frånåkt av en familjebil.
I'm game.. Behöver slita ut däcken så jag kan köpa nya snart ändå.
 
  #1269  
Old 06-13-2008, 12:06 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Vore kul. Jag har inte heller några bra däck, men mina ska å andra sidan räcka många mil i Europa om några veckor ... tror det är max 1 mm kvar på bakdäcken nu. Så jag fiskör ett tag framöver
 
  #1270  
Old 06-13-2008, 12:07 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Du kan ju inte göra Europaresan med 1mm däckdjup kvar. Du måste byta innan. Vore sjukt trist att ha dåligt grepp vid regn osv.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:24 AM.