Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1761  
Old 08-25-2008, 12:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag får inte in bilen på verkstad förrän nästa vecka, så tyvärr ser helgens träff mörk ut.
 
  #1762  
Old 08-25-2008, 03:11 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kolla thräden med killen som kör sin hvide sportbil i svejtsz, herregud vilket omaka par. Är det morsan? Han ser ut att vara tjufem och hon en bra bit över klimakteriet.

Fan vad jag hatar att alla utländska TSare sitter och google-translatar. Man kan inte prata klarspråk!
 

Last edited by jox; 08-25-2008 at 03:14 PM.
  #1763  
Old 08-25-2008, 03:35 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ja de såg ut att vara lite olika
Dock såg det sjukt vackert ut nu på sensommaren. Fan vad jag vill sticka ner dit och köra snart

Mm, google translator är inte helt hundra. Fattade inte riktigt vad han skrev först, såg sen att han var italienare och de är ju inte alltid så bra att uttrycka sig på engelska Några av de roligaste citaten jag vet kommer från italienare jag träffat!


Jox: kommer du sticka ner mot Halmstad till helgen eller hur ser planerna ut?
 
  #1764  
Old 08-25-2008, 07:36 PM
jonte's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jan 2008
Posts: 72
jonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished roadjonte is on a distinguished road
shit vad jag hatar sverige just nu. ska köpa en ny mac, i usa får man en gratis 8g ipod touch vid köp men i sverige finns inte ens detta erbjudande på deras hemsida... kanske borde köpa en biljett och sticka dit istället? :@
 
  #1765  
Old 08-26-2008, 06:05 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jonte
shit vad jag hatar sverige just nu. ska köpa en ny mac, i usa får man en gratis 8g ipod touch vid köp men i sverige finns inte ens detta erbjudande på deras hemsida... kanske borde köpa en biljett och sticka dit istället? :@
Du får en flygbiljett för mellanskillnaden på vad de kostar.

USA
$2,699.00 = 17.200 kr (inkl 8gb ipod touch)

Sverige
23.675 kr

Specifications 15" Macbook Pro
2.5GHz Intel Core 2 Duo
4GB 667MHz DDR2 SDRAM - 2x2GB
250GB Serial ATA @ 5400 rpm
SuperDrive 8x
MacBook Pro 15-inch Widescreen Display
Backlit Keyboard
 
  #1766  
Old 08-26-2008, 06:09 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jox: kommer du sticka ner mot Halmstad till helgen eller hur ser planerna ut?
Har inte bestämt mig hur jag ska göra ännu, beror på om jag ska dissa ett bröllop eller inte

På måndag är jag där garanterat, men om det är i MBn, Porkan eller flyget är lite dimmigt i skrivande stund.
 
  #1767  
Old 08-26-2008, 06:30 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Har inte bestämt mig hur jag ska göra ännu, beror på om jag ska dissa ett bröllop eller inte

På måndag är jag där garanterat, men om det är i MBn, Porkan eller flyget är lite dimmigt i skrivande stund.
Okej okej. Hoppas på porkan, annars kan man ju köra en repa med skåpen

Ang rep, fylls de gröna kuberna på efter man passerat varje 100-poängs intervall?


Hihihiihih...
YouTube - Weightlifting Fail
 
  #1768  
Old 08-27-2008, 02:01 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan Måste vara tillbaka i Nuevo Estockholmo innan fem på måndag för ett möte ..... så jag måste flyga ....
 
  #1769  
Old 08-27-2008, 02:17 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kolla, det är inte ens ngn idé att försöka träffa Jox, han bara hittar på en massa undanflykter
 
  #1770  
Old 08-27-2008, 02:30 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fan vad ni har fått rep förresten...
 



All times are GMT -4. The time now is 07:52 PM.