Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12211  
Old 04-08-2011, 05:45 AM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
where do you suggest we stay ?
 
  #12212  
Old 04-08-2011, 06:34 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
  #12213  
Old 04-08-2011, 06:55 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
....
 
  #12214  
Old 04-08-2011, 07:37 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ostbilen borta,,,,,,,,,,,,

TT:n levererad, frugan glad, jag glad, just nu känns det bra, (förutom vädret,
blåste hemskt igår)
Kul Axman! TTn är en sjukt fin bil. Har provsuttit den några gånger och är säkert kanoners till frugan att DDa.

Har det blivit någon vårkörning med M3an än? Nu känna de ju äntligen som att snön är långt långt borta
 
  #12215  
Old 04-08-2011, 07:37 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ludas: Om jag har tid i helgen kanske jag åker Porsche till sthlm. ska ju bli grymt väder. Pma ditt mobnr så kan jag slå en signal om jag har vägarna förbi storstan.
Och åker du förbi Gbg så kan du även slå en signal
 
  #12216  
Old 04-08-2011, 07:39 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Kul Axman! TTn är en sjukt fin bil. Har provsuttit den några gånger och är säkert kanoners till frugan att DDa.

Har det blivit någon vårkörning med M3an än? Nu känna de ju äntligen som att snön är långt långt borta
Tack, jo det har blivit en del körning, men inte alls i den omfattning jag vill, vädret har varit så varierande, och ibland när det varit bra har jag varit upptagen med annat, bland annat hållit på med att fälla 2 jättestora träd i trädgården, (och det har inget med mitt användarnamn att göra )
 
  #12217  
Old 04-08-2011, 07:59 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Tack, jo det har blivit en del körning, men inte alls i den omfattning jag vill, vädret har varit så varierande, och ibland när det varit bra har jag varit upptagen med annat, bland annat hållit på med att fälla 2 jättestora träd i trädgården, (och det har inget med mitt användarnamn att göra )
Hehe, jag var ute hos pappa med brorsan förra helgen och tog ner tre träd I trädgården Sågade itu dem och kapade upp till ved också. Tog hela dan, men var gött att kunna vara manlig och köra med maskiner för en gångs skull.
 
  #12218  
Old 04-08-2011, 08:01 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha Axman. Fan vad du ältar dom där träden . Köp en större motorsåg bara....btw, är vi säkra på att Fredde i solsidan inte är baserad på dig? Du har säkert en gigantisk Webergrill!
 
  #12219  
Old 04-08-2011, 08:06 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Njae man kan väl inte vara Fredde om man inte bor i antingen Saltsjöbaden, Djursholm, Lidingö eller Bromma. Men å andra sidan så har ni ju samma namn så det kanske är delvis baserat på Axman?
 
  #12220  
Old 04-08-2011, 08:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Planen är att boka resa över nyår. Dvs utresa 26 dec (borta i helst 10 dagar). Jag vill inte dra till Thailand, lockar mig inte för fem öre. Men jag vill åka till något ställe som är varmt och där man kan ta en joggingsrunda på morgonen och sen bara ligga på stranden HEEEELA dagen och inte lyfta ett finger. Vad finns det för ställen? Jag är inte alls omöjlig för små "oturistiga" ställen/länder så länge det är bra hotell, har inte tänkt lämna hotellet mer än nödvändigt...
 



All times are GMT -4. The time now is 06:25 AM.