Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2211  
Old 10-20-2008, 12:22 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jaha. Min tjej flyttade ner i höstas och började civil ekonom med marknadsföring så har varit där några gånger nu. Får ta och ses nästa gång jag är nere.

Familjen flyttade dit när pappa fick ett jobberbjudande. Bodde i sveriges metropol Tranås i ca 5 år. Var rätt intressant så att säga, lite annorlunda från gbg. Lite mer av en håla..

Ja, såklart. Hojta till nästa gång du är på ingång så kan vi mötas upp någonstans och ta en kaffebit eller så...
 
  #2212  
Old 10-20-2008, 12:49 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Var det någon som keyade din bil och skrev KUK? Bor bruden på Campus eller?
Mm på höger sida bak. Kallas 'kuk'-bilen av polarna på chalmers nu... Måste fixa det innan vintern kommer, kan ju bli skador i lacken om det kommer in smuts och grejer.

Ah, hon bor nära ekonomiskolan och polishögskolan. Typ precis vid slottet.
 
  #2213  
Old 10-20-2008, 12:50 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fyy. Keya någons bil kan vara det absolut lägsta som går att göra. Det är fan värre än att våldta någons hamster . . .
 
  #2214  
Old 10-20-2008, 12:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hahah kuk-bilen
 
  #2215  
Old 10-20-2008, 01:00 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fyy. Keya någons bil kan vara det absolut lägsta som går att göra. Det är fan värre än att våldta någons hamster . . .
Känns så sjukt meningslöst. De hade knappt skrivit klart ordet, själva 'u'et är inte riktigt synligt från alla vinklar. Liksom vad var deras poäng? Kanske är som Seth i Superbad och måste rita eller skriva kukar lite här och där.

Sen snodde de bmw group göteborg skylten på reghållaren med men den kan de fan behålla.
 
  #2216  
Old 10-20-2008, 01:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jaha. Min tjej flyttade ner i höstas och började civil ekonom med marknadsföring så har varit där några gånger nu. Får ta och ses nästa gång jag är nere.

Familjen flyttade dit när pappa fick ett jobberbjudande. Bodde i sveriges metropol Tranås i ca 5 år. Var rätt intressant så att säga, lite annorlunda från gbg. Lite mer av en håla..
Haha yes! Min bästis kommer fr. Tranås Har vart där nere en del, tycker det är rätt fint ändå Han jobbade på Huges Marina men tror det är 3 år sen nu...
 
  #2217  
Old 10-20-2008, 01:39 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan vad ruttet! Måste varit något fyllo....säkert en polisstudent med tribaltatuering . Skrämmande många polisstudenter har tribaltatueringar faktiskt.

Lite OT; för någon dag sedan satt jag och funderade över hur kriminaliteten var på Campusområdet.....i skolan samt i skolbiblioteket står det laptops fan ta mig överallt utan uppsikt och ingen av mina klasskompisar hade hört något om stölder.

Felix, om du inte vill att folk ska tro att du spelar för "det andra laget" är ordval som "bästis" inte så bra att använda .
 

Last edited by strebo; 10-20-2008 at 02:32 PM.
  #2218  
Old 10-20-2008, 01:39 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan vad ruttet! Måste varit något fyllo....säkert en polisstudent med tribaltatuering . Skrämmande många polisstudenter har otroligt fula tribaltatueringar faktiskt....luktar maktmissbruk när man går förbi dem.

Lite OT; för någon dag sedan satt jag och funderade över hur kriminaliteten var på Campusområdet.....i skolan samt i skolbiblioteket står det laptops fan ta mig överallt utan uppsikt och ingen av mina klasskompisar hade hört något om stölder.

Felix, om du inte vill att folk ska tro att du spelar för "det andra laget" är ordval som "bästis" inte så bra att använda .
 
  #2219  
Old 10-20-2008, 02:14 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Heh, lite väl hård generalisering kanske men ni fattar min poäng....
 
  #2220  
Old 10-20-2008, 02:29 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Men hewwegud, fattaw ni inte, Stwebo chenewalisewaw ju bawa lite! Som man göw i Småland!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:38 PM.