Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22211  
Old 07-07-2012, 06:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Shit, jag mår skit
 
  #22212  
Old 07-07-2012, 06:50 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Shit, jag mår skit
Då är vi två! Och jag som ska på monsterkalas ikväll
 
  #22213  
Old 07-07-2012, 06:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag ska se Pearl Jam på Globen ikv. Kan inte röra mig ut sängen atm. En random tjej på Utekompaniet tog mig på kuken igår, så jävla sjukt. Tänk om man gick fram till en tjej på klubben och tog henne på fittan. Vilket jävla liv det skulle bli...
 
  #22214  
Old 07-07-2012, 06:55 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Tur jag tittade in här nu, nu vet jag varför jag har en fotboll här hemma!
 
  #22215  
Old 07-07-2012, 06:57 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Jag ska se Pearl Jam på Globen ikv. Kan inte röra mig ut sängen atm. En random tjej på Utekimpaniet tog mig på kuken igår, så jävla sjukt. Tänk om man gick fram till en tjej på klubben och tog henne på fittan. Vilket jävla liv det skulle bli...
Hahaha! Riktigt sugen dam ju! Måste hitta ett sånt uteställe här, bara stå och vänta på att någon släpar med mig
 
  #22216  
Old 07-07-2012, 07:20 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag drack tequila som en jävla mexikansk svamp igår (och jag tycker inte ens om det), men mår oförskämt bra idag. Vaknade av mig själv klockan 7, pigg som en lärka och inte ens antydan till huvudvärk.

Fast jag hade förstås hellre blivit tagen på kuken av en random tjej och mått dåligt.
 
  #22217  
Old 07-07-2012, 07:20 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Tur jag tittade in här nu, nu vet jag varför jag har en fotboll här hemma!
Hahahaha!
 
  #22218  
Old 07-07-2012, 07:28 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jox, hur fan kan man inte må dåligt efter tequila?!

Fick bli oxpytt och stekt ägg till frukost, det var allt jag hade hemma...
 
  #22219  
Old 07-07-2012, 07:33 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bra med bollen där Niclas, det finns ingen bättre leksak än en fotboll

Originally Posted by jox
Jag drack tequila som en jävla mexikansk svamp igår (och jag tycker inte ens om det), men mår oförskämt bra idag. Vaknade av mig själv klockan 7, pigg som en lärka och inte ens antydan till huvudvärk.

Fast jag hade förstås hellre blivit tagen på kuken av en random tjej och mått dåligt.

Njae det tvivlar jag på. Det var ju bara en jävla tease, inte OK...
Sjukt att du är så pigg. Jag var riktigt full för första gången på sjukt länge så jag mår riktigt risigt. Ikväll kommer jag nog bli lika kastrull men efter andra dagen i rad mår man oftast inte alls lika illa. Var i Skärgården var du igår egentligen?
 
  #22220  
Old 07-07-2012, 07:38 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jox, hur fan kan man inte må dåligt efter tequila?!

Fick bli oxpytt och stekt ägg till frukost, det var allt jag hade hemma...
Haha det undrar jag också. Inte en droppe vatten drack jag heller. Nej jag är väl helt enkelt bara en galet stenhård och tuff kille.
 



All times are GMT -4. The time now is 08:55 PM.