Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11351  
Old 03-17-2011, 03:48 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
En gång när jag gick hem från krogen såg jag hur två vakter hade tryckt upp en bekant till mig mot väggen och såg ut att vilja slå skiten ur honom. Jag frågade vad som hade hänt och vakterna frågade mig om jag kände honom. "Visst" sa jag, "ska jag ta hand om honom?"
"Ah gärna, se till att han kommer hem."
Så släppte de honom och vi två gick vidare till nästa krog
Schyssta vakter
 
  #11352  
Old 03-17-2011, 03:49 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan, jag skulle också vilja ha massa roliga stories att berätta som David har. Mikroskop by day, trillande fyllskallar by night.

Jag skulle behöva ett extraknäck. En polare försökte värva mig till Hemvärnet häromdagen (för övrigt Micke, Ludas) - de behöver allt från folk som kan köra bandvagnar till prickskyttar ... man kanske skulle signa upp bara för att kunna berätta coola grejer i svensktråden?!
 
  #11353  
Old 03-17-2011, 03:53 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Försökte Micke värva dig till Hemvärnet? Ska han börja där? Låter konstigt

Jag tycker också du ska börja där Jox! Sjukt bra idé ju.
 
  #11354  
Old 03-17-2011, 03:53 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Fan, jag skulle också vilja ha massa roliga stories att berätta som David har. Mikroskop by day, trillande fyllskallar by night.

Jag skulle behöva ett extraknäck. En polare försökte värva mig till Hemvärnet häromdagen (för övrigt Micke, Ludas) - de behöver allt från folk som kan köra bandvagnar till prickskyttar ... man kanske skulle signa upp bara för att kunna berätta coola grejer i svensktråden?!
Jox, du kommer inte att träffa några tjejer i hemvärnet,,,
 
  #11355  
Old 03-17-2011, 03:58 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Det är just precis därför Axman, just precis därför . . .
 
  #11356  
Old 03-17-2011, 03:58 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Försökte Micke värva dig till Hemvärnet? Ska han börja där? Låter konstigt

Jag tycker också du ska börja där Jox! Sjukt bra idé ju.
Haha, han är någon reserv där nu redan i något sjukvårdsförband ... han är ambulanssjukvårdare ute på Södertörn egentligen. De historier han berättat alltså slår nästan Davids fyllestories. Inte i rolighetsfaktor, men i sjukhetsfaktor.

Det är ju inget betalt att gå med, utan man står väl på någon stand by om det skulle inträffa något. Men det vore allt lite äventyr.
 
  #11357  
Old 03-17-2011, 04:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jox, du kommer inte att träffa några tjejer i hemvärnet,,,
Jag har ju brylkräm, fejksolbränna, jättestora vita solglasögon och rosa RL-skjortor till vardags - jag behöver inte träffa några, de kommer till mig!
 
  #11358  
Old 03-17-2011, 04:00 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
va fan Jox, du har en 993tt och en A8 och jobbar i reklam. Du har ju liksom allt där. Jag får ju bråka med fyllon på nätterna för att va intressant här
 
  #11359  
Old 03-17-2011, 04:04 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag har ju brylkräm, fejksolbränna, jättestora vita solglasögon och rosa RL-skjortor till vardags - jag behöver inte träffa några, de kommer till mig!
Stockholmsbrats
 
Attached Images  
  #11360  
Old 03-17-2011, 04:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
va fan Jox, du har en 993tt och en A8 och jobbar i reklam. Du har ju liksom allt där. Jag får ju bråka med fyllon på nätterna för att va intressant här
Ja, alltså nu sa jag ju inte att du var intressant - det var ju historierna som var roliga.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:42 PM.