Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6351  
Old 04-21-2010, 10:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fick precis höra att min morbror ramlade med sin hoj och ligger på sjukan. Uppkopplad med 7 slangar och bland skadorna var 3 brutna revben och en knäckt skuldra...... det tragikomiska är att han ramlade på en "BMW Safe Driving School" eller vf det heter.
Aj!! Riktigt trist att höra men skönt att det bara var revben och skulderblad - sånt läker!
 
  #6352  
Old 04-21-2010, 10:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Bland annat . Hade visst luft & vatten mellan lungorna med. Jag har faktiskt inte snackat med honom utan det är morsan som berättat för mig. Han verkade iaf vara vid gott mod då han hade bett sjuksköterskorna "skita i honom och hjälpa dom som var sjuka istället" . Han är alltid på ett bra humor och jag hoppas verkligen han blir 100% återställd.

Han är verkligen motornörd personifierad och den som fick mig att bli så bilintresserad. Han köpte en krockad 911 från tyskland under 80-talet, tog hem den och restaurerade den i sina föräldrars garage (mormor & morfar för mig). Gjorde allt arbete själv. För några år sedan startade hans kompis(ar?) ett MC-märke/företag som hette "Highland". Dit åkte han efter jobbet, för att som en hobby, bygga deras elsystem.... Och sen får vi inte glömma att han körde EM i tyskland för RC-bilar
 
  #6353  
Old 04-22-2010, 02:10 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fjärrkontrollen till min HD box har dött. Kan inte byta från SVT HD. Har tvingats att se ABC nytt och just nu e det nyckelpigor som parar sig. Kommer avlida innan helgen är över och nya kontrollen kommer med posten.
 
  #6354  
Old 04-22-2010, 03:09 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fjärrkontrollen till min HD box har dött. Kan inte byta från SVT HD. Har tvingats att se ABC nytt och just nu e det nyckelpigor som parar sig. Kommer avlida innan helgen är över och nya kontrollen kommer med posten.
 
  #6355  
Old 04-22-2010, 03:33 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fjärrkontrollen till min HD box har dött. Kan inte byta från SVT HD. Har tvingats att se ABC nytt och just nu e det nyckelpigor som parar sig. Kommer avlida innan helgen är över och nya kontrollen kommer med posten.
Sjukt segt! Typiskt I-landsproblem, men ändå roligt!
 
  #6356  
Old 04-24-2010, 02:12 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Fan...... Blir ingen resa till london. Orkar inte åka och känner ingen glädje i det heller för tillfället. Sugigt när man sett fram emot att kika på Gumball-starten ett par år. Får nöja mig med att kika i Sverige.
 
  #6357  
Old 04-25-2010, 01:44 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ena dagen Ranelid, andra dagen...

Ska försöka komma Magnus men kan bli tight.
 
  #6358  
Old 04-26-2010, 12:06 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nice, men du måste gå Felix. Sitt långt fram, räck upp handen och fråga saker som "jaja, men varför sålde du RS4an?" Försök sen ge honom positivt rep halvt igenom.
 
  #6359  
Old 04-26-2010, 12:36 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Kom precis hem från ett möte, missade Brodd senior Gick det bra?
 
  #6360  
Old 04-26-2010, 04:39 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Är det bara jag eller är vissa av rekond-trådarna lite vääääl ibland? "Ooooh shit, kunden kom in med vattendroppar på fälgarna - nu ägnar jag en timme åt att smörja in dem med kokosnötsolja för att sedan massera ut fläckarna här med min borste gjord av getpungkulor".

Jag är väldigt mycket för lämna in för polering och lackförsegling och håller pedantiskt efter mina bilar, men för i heeeeelvete vad larvigt det blir ibland.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:45 AM.