Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9841  
Old 02-14-2011, 06:30 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Har också sett den på blocket. Är väl någon som spekulerar i att suget efter 458 i Spider version ska vara stort.

Eller så har han spelat bort pengarna på börsen

I Skåne har vi också kallt idag= hela -2° just nu

(Posta gärna lite i vädertråden så håller vi liv i den!)
 
  #9842  
Old 02-14-2011, 06:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bildgooglar man Ferrari 458 spider så får man upp lite TS bilder, så han kanske bara googlat?
 
  #9843  
Old 02-14-2011, 06:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Bildgooglar man Ferrari 458 spider så får man upp lite TS bilder, så han kanske bara googlat?
Var nu inte en sån neggo - klart att Karl lurkar TS! Han är en superlurkare.
 
  #9844  
Old 02-14-2011, 07:02 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Cool bild Jox, försökte reppa dig men jag har tydligen inget att dela ut!
 
  #9845  
Old 02-14-2011, 07:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Han LÄR ju lurka i denna tråd också när han ändå är här och lurkar hela dagarna...
 
  #9846  
Old 02-14-2011, 07:11 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Cool bild Jox, försökte reppa dig men jag har tydligen inget att dela ut!
Ha, ja man skulle inte bli förvånad om man stötte på isbjörnar nu. Huu, min luftvärmepump pallar knappt att driva värme tillräckligt i huset när det är nedåt minus 20-strecket - får elda på som en galning. Och det är ju så billigt nu med elen, också . . .

Originally Posted by Ludas
Han LÄR ju lurka i denna tråd också när han ändå är här och lurkar hela dagarna...
Jag har hört att han neg-reppar Strebban för jämnan.
 
  #9847  
Old 02-14-2011, 08:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Vem neg-reppar inte Strebban för jämnan?

OK TS-svenskar, detta är den bästa måndagen i mitt liv.
Jag fick nämligen precis tillbaka resultatet från en tenta som jag har haft släpandes i 3 år (!) och som jag har kuggat två gånger tidigare. Det är den absolut svåraste tentan på programmet, Kredit- och obestådsrätt, och jag har haft sån jävla ångest pga den så ni anar inte.
Första gången jag kuggade den var jag rätt besviken och bestämde mig för att inte skriva omtentan som gick några veckor senare, eftersom jag fortfarande inte kände mig riktigt mogen. Självklart blev ALLA som skrev just den omtentan automatiskt godkända, eftersom läraren fick cancer och inte kunde rätta. Jag hade dock så klart inte skrivit tentan... Kan ha varit den värsta dagen i mitt liv när alla mina slacker kompisar som kluddrat ner en halv sida och inte hade någon koll överhuvud taget ändå fick kursen avklarad medan jag fortfarande hade skiten släpandes.
Nu på tredje försöket hade jag en bra känsla men var ändå lååångt ifrån säker ifall jag klarat den eller inte. Jag har haft mardrömmar regelbundet i snart en vecka och ca 5 dagar sedan vaknade jag minst 3 gånger mitt i natten av ångesten inför resultatet.

Nu fick jag iaf resultatet och det blev VG, högsta betyg. Läraren hade skrivit "Snyggt jobbat" som kommentar på tentan.

Sån jävla tung sten som föll från mitt hjärta
 
  #9848  
Old 02-14-2011, 08:11 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan vad härligt!!!! Stort grattis!!!!

Tar du tillbaka detta nu?

Originally Posted by Ludas
Fan idag är en riktigt tung måndag, inte kul
 
  #9849  
Old 02-14-2011, 08:15 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tack!!!
Ja det tar jag tillbaka Att jag sa det berodde ju till 90% på ångesten med tentan.
 
  #9850  
Old 02-14-2011, 08:35 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Fan va härligt Ludas,måste kännas skönt. Stort grattis!!

Måste man köpa nåt åt sin flickvän på den här förbannade dagen eller räcker det att hon får komma till ikväll??
 



All times are GMT -4. The time now is 11:17 PM.