Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10831  
Old 03-09-2011, 03:38 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Bruschan landade en unge igår faktiskt! Så det har varit rätt fullt upp med det innan detta och han kommer nog förändras rätt mycket nu haha. Köpte ju en kombi för nån månad sen och är sugna på att flytta ut till en förort och skaffa villa. Väldigt många vuxenpoäng där
 
  #10832  
Old 03-09-2011, 03:40 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vad i helvete!! Då får du hälsa från hans förlorade TS-kompisar
 
  #10833  
Old 03-09-2011, 03:41 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag joinade 6speed rätt sent, tror jag lurkade något år och började skriva i slutet på 05 typ. Ingen aning hur jag hittade dit, men David var före mig där.

Kommer så väl ihåg att vi snackade en del i olika trådar på engelska och efter några månader fick jag ett PM från David på svenska - jag bara, "vad fan, är du svensk?!"

Originally Posted by Bronto
Bruschan landade en unge igår faktiskt! Så det har varit rätt fullt upp med det innan detta och han kommer nog förändras rätt mycket nu haha. Köpte ju en kombi för nån månad sen och är sugna på att flytta ut till en förort och skaffa villa. Väldigt många vuxenpoäng där
Kul!! Hälsa honom grattis! Och hälsa från Stockholm att han kommer börja neg reppas strax om han inte tittar in och säger hej.
 
  #10834  
Old 03-09-2011, 03:43 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
  #10835  
Old 03-09-2011, 03:45 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Är det nån här som hänger på 6speed fortfarande? Jag skriver där om jag har en seriös teknisk fråga eller nåt liknande. Det är det enda som är lite synd med detta forum, men det kanske kommer med tiden.
 
  #10836  
Old 03-09-2011, 03:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
^^ Att den mannen är 33år är skrämmande...
Haha! En kompis till mig gick i samma parallellklass som honom - han såg ut att vara i 40-årsåldern redan i gymnasiet. Vilket gick lite stick i stäv med det faktum att han var klassens clown.
 
  #10837  
Old 03-09-2011, 03:48 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jag har ju inte varit här så länge, men har inte lurkat, utan började direkt så att säga. Joinade i november efter att jag snubblade över sidan på nätet och fastnade för den och tyckte att kvaliten var hög. Jag är en sådan som tittar oerhört mycket på utseende och design och gillade de bilder jag såg här.

Sen råkade jag snubbla över nån snubbe som "hette" Jox från gamla Svedala och då var det kört

Var kanon över jul och nyårsledigheten. + att det håller bilintresset uppe under den tråkiga vintern, som ju tyvärr har blitt ovanligt långa även här nere i Skåne!
 
  #10838  
Old 03-09-2011, 03:49 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Usch, den där lär han ha ett tag ja. Var det Carl Serung som tog ut den där först?

Originally Posted by Sideways_swe
Är det nån här som hänger på 6speed fortfarande? Jag skriver där om jag har en seriös teknisk fråga eller nåt liknande. Det är det enda som är lite synd med detta forum, men det kanske kommer med tiden.
Postar inte något, men jag lurkade faktiskt för första gången idag på evigheter. Seriösa tekniska frågor har jag inte så många men då skulle jag nog posta på Rennlist eftersom de är bra på luftkylt där Men det finns riktigt många på 6spd som är sjukt duktiga på 996/997or.

Men I see what you're saying om att inte posta här - går tillbaka lite till det där jag tyckte tidigare om att inga seriösa frågor är värda att ställa här. Om något, nästan.
 
  #10839  
Old 03-09-2011, 03:52 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Huvaligen vilka gräsliga fälgar!
 
  #10840  
Old 03-09-2011, 03:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag har ju inte varit här så länge, men har inte lurkat, utan började direkt så att säga. Joinade i november efter att jag snubblade över sidan på nätet och fastnade för den och tyckte att kvaliten var hög. Jag är en sådan som tittar oerhört mycket på utseende och design och gillade de bilder jag såg här.

Sen råkade jag snubbla över nån snubbe som "hette" Jox från gamla Svedala och då var det kört

Var kanon över jul och nyårsledigheten. + att det håller bilintresset uppe under den tråkiga vintern, som ju tyvärr har blitt ovanligt långa även här nere i Skåne!
Jepp, det är lätt att fastna här. Hur hittade du hit? Och ja, jag har ju en viss dragningskraft måste jag erkänna. Oftast är det väl egentligen av det motsatta könet, men du har ju en del feminina tendenser har vi ju märkt

Snart kommer du sitta med en grym Porsche och en ny tung och alldeles för dyr klocka på armen och undra hur ett jäkla forum på nätet kunde få dig att köpa det
 



All times are GMT -4. The time now is 12:20 AM.