Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8311  
Old 12-09-2010, 09:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hur fz stänger man av den här kävös autolpmålete . Det går ju inte att skrivs på engelska för de. Ändrar var glöm svenska hela jäv ös tiden grrrrfffff
 
  #8312  
Old 12-09-2010, 10:01 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Polarn är och plockar ut ny tjänstebil, han väljer mellan 1serien och 5serien, sjukt lojt val...
 
  #8313  
Old 12-09-2010, 10:24 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
X1, 320d eller 520d. Svårt val...
 
  #8314  
Old 12-09-2010, 12:35 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by strebo
X1, 320d eller 520d. Svårt val...
Det viktigaste är att han väljer automat, nog för att det är kul att växla själv men BMW's x20 har riktigt jobbiga växellådor..
 
  #8315  
Old 12-09-2010, 12:48 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ohfan, det ska jag säga till han. Grejen är att han är rätt kass bilförare. Hans nuvarande tjänstebil har verkligen battlescars ö-v-e-r-a-l-l-t
 
  #8316  
Old 12-09-2010, 01:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Parkering här nere suger sjukt hårt. I Malmö hyr jag en plats, men i det parkeringshuset bor alla knarkare så där kan man inte stå på nätterna, för de bara kraschar rutan och sover i bilen. I Lund kan jag inte parkera i kvarteret där jag bor ons-sön för där ligger 4 klubbar vilket betyder att folk repar och hoppar på bilen. Så jag har en 10 minuters promenad varje morgon.
 
  #8317  
Old 12-09-2010, 01:33 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Första posten med min iphone. Den ät fan inte öätt st skrivs rätt åå den här jävla tpuchsctren slätmen
Ser fram emot....

Beställde min via mail och de hade skickat min iPhone4 med DHL till posten och idag kom det en "var vänlig hämta ditt paket" lapp till jobbet. Men posten var jag skall hämta är ett par hundra meter längre än närmaste butik. Lathet suger...

Men imorgon får vi ser om man blir Rage Ragnar eller Glada Gilbert.
 
  #8318  
Old 12-09-2010, 01:36 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by Dave S
Parkering här nere suger sjukt hårt. I Malmö hyr jag en plats, men i det parkeringshuset bor alla knarkare så där kan man inte stå på nätterna, för de bara kraschar rutan och sover i bilen. I Lund kan jag inte parkera i kvarteret där jag bor ons-sön för där ligger 4 klubbar vilket betyder att folk repar och hoppar på bilen. Så jag har en 10 minuters promenad varje morgon.
En vän har plats nere vid Änggatan (tror den heter så, max 5 minutes från C-nationerna) för 130 kr/månaden, Qpark tror jag det är. Finns säkert fler skitbilliga ställen i närheten, anledningen är att man fått för sig att i framtiden bygga där, men eftersom det knappt händer något spelar det ingen roll..
 
  #8319  
Old 12-09-2010, 01:38 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jo, jag vet var det är. Problemet är bara att det är ju precis nere vid Södra Esplanaden och det tar lika lång tid att gå dit som att stå gratis där jag står nu. Finns ett garage på Agardhsgatan men jag är för lat för att ta tag i att fixa plats där bara.
 
  #8320  
Old 12-09-2010, 01:39 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
En vän har plats nere vid Änggatan (tror den heter så, max 5 minutes från C-nationerna) för 130 kr/månaden, Qpark tror jag det är. Finns säkert fler skitbilliga ställen i närheten, anledningen är att man fått för sig att i framtiden bygga där, men eftersom det knappt händer något spelar det ingen roll..
Det där går inte ihop ...
 



All times are GMT -4. The time now is 12:54 AM.