Swedish Teamspeeder? Get in here!
Haha jag blev så jävla glad när jag såg den, ännu bättre än jag vågade hoppas på. Dock verkar vi två vara typ de enda som gillar bilen här på forumet. F*ck it, jag måste få se den irl snart! Om jag var rik hade jag LÄTT tjackat en sån, monterat på en skidbox och dragit raka vägen ner till alperna. Hoppas Top Gear gör ett race-avsnitt med den som de gjorde med 612an. I f*cking love it!
Jag gillar också 612-uppföljaren. Det är konstigt egentligen att just shooting brake-modellerna alltid verkar dela upp bilfolk i älska/hata. Det var ju samma sak med Z3 och Z4 Coupe, vilket man ser på deras andrahandsvärde.

Inte helt svårt att se likheter mellan de tre precis...

Inte helt svårt att se likheter mellan de tre precis...
Last edited by Dave S; Jan 21, 2011 at 08:33 AM.
Nya rarrin ät ju råcool! Sjukt att man inte sett några spionbilder eller hört något om den 
Håller med om att den är lil z3 coupen, men den har en riktigt aggressiv front! Måste vara drömbilen att ha sol daily driver. Nom Nom Nom
Sent from my iPhone using Tapatalk

Håller med om att den är lil z3 coupen, men den har en riktigt aggressiv front! Måste vara drömbilen att ha sol daily driver. Nom Nom Nom
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tur att man kan kolla vad som beställts (läs- delar- ,typ ny framskärm, dörr, fälgar,huv, lysen m.m) från Porschefabriken till en bil genom chassinr...
Det var nära. satan!
Det var nära. satan!
Last edited by Sideways_swe; Jan 22, 2011 at 08:52 AM.