Swedish Teamspeeder? Get in here!
Tillbaks i Schweden!
Aldrig mer Österrike alltså ... gjorde ett tillfälligt avbrott från det vanliga Schweiz. Första dagarna var det typ 15-20 grader och sol och sjukt lite snö - har aldrig sett så lite snö i Alperna i hela mitt liv. Sedan blev det 15 minus och sån tjock dimma att man inte såg skidspetsarna. Och nu idag när jag åkte hem så kom det 3 dm nysnö. Tack för den.
Nej, Schweiz > Ö-rike.
Dessutom är det i stort sett BARA öststatare överallt där. Ryssar, polacker, ungrare, tjecker, ukrainare ... man hör knappt tyska. Varenda jäkla bil vid parkeringarna är östreggade och alla butiker skriver skyltarna på ryska m.m. Äckligt så in i helvete.
Aldrig mer Österrike alltså ... gjorde ett tillfälligt avbrott från det vanliga Schweiz. Första dagarna var det typ 15-20 grader och sol och sjukt lite snö - har aldrig sett så lite snö i Alperna i hela mitt liv. Sedan blev det 15 minus och sån tjock dimma att man inte såg skidspetsarna. Och nu idag när jag åkte hem så kom det 3 dm nysnö. Tack för den.
Nej, Schweiz > Ö-rike.
Dessutom är det i stort sett BARA öststatare överallt där. Ryssar, polacker, ungrare, tjecker, ukrainare ... man hör knappt tyska. Varenda jäkla bil vid parkeringarna är östreggade och alla butiker skriver skyltarna på ryska m.m. Äckligt så in i helvete.
Willkommen zurück Jox. Du har fan inte missat mycket här. Tydligen så bröt tredje världskriget ut på forumet i veckan och nån tråd blev låst och deletad men vi svenskar har jobbat och pluggat så mkt så vi missade typ allt. Har ff inte fått nån riktig förklaring vad som hände egentligen...
Synd att inte Österrike var så nice! En polare var där för två veckor sen i typ zeelandsee, eller något i den stilen, och dem hade sjukt nice. Har aldrig varit där i det landet tror jag. Schweiz är ju da shit annars 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, träffade några engelsmän som varit där sedan nyår och de påstod att det var galet mycket bättre då och mycket färre människor - det var ju som värsta sportlovsveckan nu. Att först köa in i liften för att sitta trångt hela vägen upp och sedan köa / bromsa ner i pisten igen för det är så satans mycket folk i backen - inte kul. Och pist över huvudtaget tröttnar jag rätt fort på. Fanns noll snö utanför om man inte ville ha vindpackat och stenhårt.
Och nu över till något helt annat. Jag vet inte om man blir mer sjuk i skallen (eller mer sofistikerad) ju längre man håller på med luftkylda, men fick just ett extreeemt habegär på denna Porsche 911 Carrera Cab | Älvsborg | Blocket
Asful kombo på alla sätt och vis men ändå är den så jäkla cool!!
Och nu över till något helt annat. Jag vet inte om man blir mer sjuk i skallen (eller mer sofistikerad) ju längre man håller på med luftkylda, men fick just ett extreeemt habegär på denna Porsche 911 Carrera Cab | Älvsborg | Blocket
Asful kombo på alla sätt och vis men ändå är den så jäkla cool!!

Ett annat tips till honom om han vill ha mer att göra är att leverera nybakat bröd hem till folk på helgmornar också. I stort sett varenda människa jag känner skulle betala bra för det .... man skulle lätttttt kunna ta en hundring för en påse färskt bröd.
Och man kan handla av en Glenn om det är utanför Västra Götaland . . .