Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nån som känner igen dessa fälgar?
Magnesiumfälgar Porsche GT3 19" | Göteborg | Blocket
Ägaren vet inte vad det är för märke på dom. Kan det vara Cargraphic?
Magnesiumfälgar Porsche GT3 19" | Göteborg | Blocket
Ägaren vet inte vad det är för märke på dom. Kan det vara Cargraphic?
Jag har frågat efter bild. Fälgarna har aldrig varit monterade utan han fick dom med när han köpte bilen säger han. Enligt folk som kan på 6speed, så kan inte magnesium fälgar se ut på det där sättet heller. Jag har lagt ner det iaf.. känns för mysko
Låter onekligen helt för skumt, har man et GT3 brukar man endå lite veta vad man håller på med.
Jag var också i tron att det var aluminium men då det enligt annonsen var magesium så trodde jag på det. Magnesium fälgar brukar se lite annorlunda ut då det endast är centrumet som kan vara magnesium.
Jag var också i tron att det var aluminium men då det enligt annonsen var magesium så trodde jag på det. Magnesium fälgar brukar se lite annorlunda ut då det endast är centrumet som kan vara magnesium.
Fan vad grym du var på Fälgar Erppa.
Rent allmänt om fälgar - magnesium vs aluminium alternativt andra lättviktsmaterial. Vad är för- och nackdelar? Vilka anses bäst?
Det kanske är en väldigt allmänt ställd fråga men jag har typ noll koll på fälgar så det vore kul att lära sig mer.
Rent allmänt om fälgar - magnesium vs aluminium alternativt andra lättviktsmaterial. Vad är för- och nackdelar? Vilka anses bäst?
Det kanske är en väldigt allmänt ställd fråga men jag har typ noll koll på fälgar så det vore kul att lära sig mer.
Fan vad grym du var på Fälgar Erppa.