Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8591  
Old 12-20-2010, 02:09 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Åh vad mysigt med "superkylan".
Extrem kyla väntas snart | Nyheter | Aftonbladet
Det är ju så sjukt jävla deppigt att man får lust att sparka på någons hund . . .

Jag hatar allt med det här pisslandet.
 
  #8592  
Old 12-20-2010, 02:15 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sluta lipa.
 
  #8593  
Old 12-20-2010, 02:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Bodde jag på vischan så skulle jag inte klaga så mycket, men det är ett antal extra timmar varje dag i restid som man inte kan debitera . . .
 
  #8594  
Old 12-20-2010, 02:25 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Köp en plog då . Inte direkt någon nyhet att det snöar i Norden ...
 
  #8595  
Old 12-20-2010, 02:29 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad hände med vintrarna från typ '95 fram tills för tre år sen? En plusgrad och barmark. Superskönt. Det var ungefär samtidigt som den där hjärndöda meterologen Holmgren stod och sa att vi aldrig skulle få uppleva snövintrar igen . . .
 
  #8596  
Old 12-20-2010, 02:31 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det är ju så sjukt jävla deppigt att man får lust att sparka på någons hund . . .

Jag hatar allt med det här pisslandet.

Jag fattar inte vad som håller på att hända med klimatet. Två vintrar i rad nu som slår 200 år gamla köldrekord osv. What's going on? Om åtminstone somrarna kunde slå värmerekord också men nej, allt ska bli sämre!
 
  #8597  
Old 12-20-2010, 02:50 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag fattar inte vad som håller på att hända med klimatet. Två vintrar i rad nu som slår 200 år gamla köldrekord osv. What's going on? Om åtminstone somrarna kunde slå värmerekord också men nej, allt ska bli sämre!
Jepp, vansinne. Så sjukt kallt också. Så här mycket snö redan i december har jag nog aldrig varit med om .... och jag har nog aldrig hört talas om någon, någonsin, som tycker om kyla och snö förutom Strebban

"Men du är ju skidåkare", säger alla. Ja, men vad fan - då åker man ju iväg. Det behöver inte vara snö här.
 
  #8598  
Old 12-20-2010, 02:53 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
På en 10 års sikt så kanske dessa vintrar betyder att folk här nere lär sig att köra bil och inte instinktivt krockar så fort en snöflinga faller. Jag är så otroligt trött att min annars 25 mins pendling ska ta 60 minuter för att:
a) en idiot i en Kia eller gammal skabbig toyota har lyckats krocka
b) folk ligger i vänsterfilen i 60 och vågar inte byta till högerfilen för det ligger liiiite snö mitt på vägen.
För övrigt så har min bil vaknat och börjar önska sig julklappar. Först gick mina vindrutetorkare (troligtvis motorn) sönder och nu så har låsvajern åter igen börjat kärva så jag får klättra ut och in från passagerarsidan. Jävla misär
 
  #8599  
Old 12-20-2010, 02:57 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Dave; Det är ju bara klåparna neråt Europa som inte kan skotta sina flygplatser som har kaoz. Flyger man till värmen så ska det där lösa sig
 
  #8600  
Old 12-20-2010, 02:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
På en 10 års sikt så kanske dessa vintrar betyder att folk här nere lär sig att köra bil och inte instinktivt krockar så fort en snöflinga faller. Jag är så otroligt trött att min annars 25 mins pendling ska ta 60 minuter för att:
a) en idiot i en Kia eller gammal skabbig toyota har lyckats krocka
b) folk ligger i vänsterfilen i 60 och vågar inte byta till högerfilen för det ligger liiiite snö mitt på vägen.
För övrigt så har min bil vaknat och börjar önska sig julklappar. Först gick mina vindrutetorkare (troligtvis motorn) sönder och nu så har låsvajern åter igen börjat kärva så jag får klättra ut och in från passagerarsidan. Jävla misär
Det där med att folk ligger och stoppar upp i vänsterfilen är ett satans otyg. Blir helt vansinnig - det är ju inte en på 50 som är lite skraj, utan var och varannan bil ligger och stoppar upp. Har nog aldrig gjort så många högeromkörningar i mitt liv som denna månad.

Trist med strulet. Torkarmotorn låter bökig, Det är en sån grej som kan kosta allt mellan 800 och 15,000 spänn . . .
 



All times are GMT -4. The time now is 12:57 PM.