Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13591  
Old 05-11-2011, 08:54 AM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm Sweden
Posts: 162
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Wow, mitt och min tjejs liv ändras nu för alltid.
Fick veta igår efter tester att vi väntar barn till februari.
Allt slängs omkull och känslorna byter plats var femte minut allt från lycka till rädsla, nervositet till nyfikenhet!
 
  #13592  
Old 05-11-2011, 08:55 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
STORT GRATTIS!!!!!!!!! Det största som kan hända ju. Lycka till med allt och ta extra hand om din tjej nu!
 
  #13593  
Old 05-11-2011, 09:00 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Gratulerar, det måste kännas otroligt! Lycka till med allt och som ovan talare just sa, ta hand om varandra! Stort grattis än en gång!
 

Last edited by N.M.O; 05-11-2011 at 09:01 AM.
  #13594  
Old 05-11-2011, 09:00 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Whoa!! Fan vad nice med kids! Grattis!
 
  #13595  
Old 05-11-2011, 09:08 AM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm Sweden
Posts: 162
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Tack!!!! Ja det känns nästan overkligt. Det är så himla stort att man inte för en sekund kan tänka klart!
Är sjukt lycklig och kan inte med ord beskriva känslan riktigt!
 
  #13596  
Old 05-11-2011, 09:27 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Stort jävla grattis Victor. Det är ju underbart! Ska jälv bli farbror för första gången i augusti, kommer bli skitkul. Hoppas jag inte tappar ungen på huvudet bara...


OK jag har surfat större delen av dagen på prisjakt för att få grepp om laptoputbudet innan jag bestämmer mig. Jag köper era argument om driftsäkerhet och kvalitetskänsla för Apples produkter. Men samtidigt, kollar man på prestand/krona ser jag typ ingenting som talar för en macbook.
Jag har hittat en Asus som verkar vara det bästa man kan få för under 7 tusen. Den har HDMI (Det suger verkligen att inte apple har det), snabbare och större hårddisk samt bättre batteri och processor än MacBook. Den väger mindre, har högre upplösning och har dessutom en USB 3.0 ingång.
Jag är öppen för alla argument. Varför ska jag betala 3000 kronor mer för en Macbook bortsett från nämnda driftsäkerhet och aluminiumchassi?
Egenskaper fr Asus U36JC-RX269V
Egenskaper fr Apple MacBook Pro - 2,3GHz DC 4GB 320GB DVDRW 13"
 
  #13597  
Old 05-11-2011, 09:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Det är just precis det du inte ska.
 
  #13598  
Old 05-11-2011, 09:47 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hehe nej jag börjar seriöst betvivla att Apple är värt pengarna när jag jämför datorerna bredvid varandra.
Har en polare som hade en Macbook tills för 1 år sedan. Nu har han bytt till ovan länkade Asus (dock med sämre batteri i hans) och säger att han är helnöjd. Hmmmmm
 
  #13599  
Old 05-11-2011, 09:49 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Hehe nej jag börjar seriöst betvivla att Apple är värt pengarna när jag jämför datorerna bredvid varandra.
Har en polare som hade en Macbook tills för 1 år sedan. Nu har han bytt till ovan länkade Asus (dock med sämre batteri i hans) och säger att han är helnöjd. Hmmmmm
Thinkpad <3
 
  #13600  
Old 05-11-2011, 10:13 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Stort jävla grattis Victor. Det är ju underbart! Ska jälv bli farbror för första gången i augusti, kommer bli skitkul. Hoppas jag inte tappar ungen på huvudet bara...


OK jag har surfat större delen av dagen på prisjakt för att få grepp om laptoputbudet innan jag bestämmer mig. Jag köper era argument om driftsäkerhet och kvalitetskänsla för Apples produkter. Men samtidigt, kollar man på prestand/krona ser jag typ ingenting som talar för en macbook.
Jag har hittat en Asus som verkar vara det bästa man kan få för under 7 tusen. Den har HDMI (Det suger verkligen att inte apple har det), snabbare och större hårddisk samt bättre batteri och processor än MacBook. Den väger mindre, har högre upplösning och har dessutom en USB 3.0 ingång.
Jag är öppen för alla argument. Varför ska jag betala 3000 kronor mer för en Macbook bortsett från nämnda driftsäkerhet och aluminiumchassi?
Egenskaper fr Asus U36JC-RX269V
Egenskaper fr Apple MacBook Pro - 2,3GHz DC 4GB 320GB DVDRW 13"
Varför ska man köpa en 997TT när man kan få en GT-R för billigare peng? Varför ska man köpa en AP när man kan köpa en Omega? Du får ju likvärdig prestanda / kvalitét så det är svårt att motivera! Allt jag vet att enda sen jag köpte min mac så har jag aldrig tittat åt en PC's håll igen. Har inga bra argument. Just get one and thank us later!
 

Last edited by PorscheFanatic; 05-11-2011 at 10:14 AM.



All times are GMT -4. The time now is 11:48 AM.