Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Dec 14, 2010 | 07:56 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad gör du resten av tiden om du bara använder maskiner så lite? Löptränar och roddmaskin och sånt där?
^^ lyfter skrot som en riktig man antar jag. Inga jävla tjejmaskiner!

Precis som Ronnie coleman

http://www.youtube.com/watch?v=oCed7CZrljY

Last edited by Sideways_swe; Dec 14, 2010 at 08:02 AM.
Old Dec 14, 2010 | 08:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Haha ja, fast jag kör inte med 90kgs hantlar.....tro't eller ej

Old Dec 14, 2010 | 12:55 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Wääääää jag är skithungrig och kylen gapar tomt
Får bli Felix pytt i panna igen, det lilla som blev över från igår och Ballerina till efterrätt med ett glas mjölk. Lika bra att jag sparar lite hunger till julbordet med jobbet imorn. Satan i gatan vad jag ska gå all in på gravlaxen och hovmästarsåsen

Strebo finns det något annat som kan motivera mig att träna förutom missnöjet med min egen kropp? Jag skulle behöva en personal motivator...

Old Dec 14, 2010 | 02:53 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas

Strebo finns det något annat som kan motivera mig att träna förutom missnöjet med min egen kropp? Jag skulle behöva en personal motivator...
Det bästa sättet att verkligen komma iväg och träna är att man gör det ihop med någon. köp ett gymkort ihop med en polare så hjälps ni åt att dra er iväg. Träningen blir så jävla mycket bättre då också, man pushar varann på ett helt annat sätt jämfört med om man går dit själv.

Att börja träna någorlunda seriöst för 1år sen va fan något av det bästa jag gjort mot mig själv.

Old Dec 14, 2010 | 03:14 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
5 cheese och en cola zero körde jag som en diet ett tag. Funkade skitbra, fast då åt jag bara det den dan och körde sjuk konditionsträning

Old Dec 14, 2010 | 03:31 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nu blev jag sjukt sugen på fem cheeseburgare. Strebban, ska vi dra till donken? Det är ju lill-lördag imorgon så då får man ju äta skit.

Old Dec 14, 2010 | 03:49 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Wääääää jag är skithungrig och kylen gapar tomt
Får bli Felix pytt i panna igen, det lilla som blev över från igår och Ballerina till efterrätt med ett glas mjölk. Lika bra att jag sparar lite hunger till julbordet med jobbet imorn. Satan i gatan vad jag ska gå all in på gravlaxen och hovmästarsåsen

Originally Posted by Sideways_swe
Det bästa sättet att verkligen komma iväg och träna är att man gör det ihop med någon. köp ett gymkort ihop med en polare så hjälps ni åt att dra er iväg. Träningen blir så jävla mycket bättre då också, man pushar varann på ett helt annat sätt jämfört med om man går dit själv.

Att börja träna någorlunda seriöst för 1år sen va fan något av det bästa jag gjort mot mig själv.
+1....tills det slutar med att man smyger iväg och tränar själv för att bli starkare än polarn . Mitt enda råd är väl egentligen att det är något man måste vilja göra. Visst finns det dagar då jag inte vill träna, men då tänker jag "Det är dagar som dessa som räknas" och drar och tränar ändå. Då är man nöjd, även om man kör halva discopasset på 25min .

Old Dec 14, 2010 | 03:52 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Mm, håller med där Strebo! Var förut och tränade och man får alltid påminna sig innan man drar att det känns ju sjukt nice efteråt. Har man väl kommit igång är de bara att köra sen

Old Dec 14, 2010 | 03:52 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
För träningsmotivationen tänker jag så här.

Om man skulle gå och köpa ett par snordyra löparskor, helt hutlöst dyra, och sedan ställa dem på en strategisk plats hemma. Förslagsvis precis vid ytterdörren. Då ser man dem hela tiden och tänker att man borde använda dem när de var så jävla dyra. Och så sätter man en bild på några fattiga barn från Afrika bredvid. Dåligt samvete funkar alltid som motivaton.

Thoughts?

Old Dec 14, 2010 | 03:55 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Fan vad gött Sideways! Visste inte att du var en byggare

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.