Swedish Teamspeeder? Get in here!
Precis som Ronnie coleman

http://www.youtube.com/watch?v=oCed7CZrljY
Last edited by Sideways_swe; Dec 14, 2010 at 08:02 AM.
Wääääää jag är skithungrig och kylen gapar tomt

Får bli Felix pytt i panna igen, det lilla som blev över från igår och Ballerina till efterrätt med ett glas mjölk. Lika bra att jag sparar lite hunger till julbordet med jobbet imorn. Satan i gatan vad jag ska gå all in på gravlaxen och hovmästarsåsen
Strebo finns det något annat som kan motivera mig att träna förutom missnöjet med min egen kropp? Jag skulle behöva en personal motivator...

Får bli Felix pytt i panna igen, det lilla som blev över från igår och Ballerina till efterrätt med ett glas mjölk. Lika bra att jag sparar lite hunger till julbordet med jobbet imorn. Satan i gatan vad jag ska gå all in på gravlaxen och hovmästarsåsen

Strebo finns det något annat som kan motivera mig att träna förutom missnöjet med min egen kropp? Jag skulle behöva en personal motivator...
Att börja träna någorlunda seriöst för 1år sen va fan något av det bästa jag gjort mot mig själv.
Wääääää jag är skithungrig och kylen gapar tomt

Det bästa sättet att verkligen komma iväg och träna är att man gör det ihop med någon. köp ett gymkort ihop med en polare så hjälps ni åt att dra er iväg. Träningen blir så jävla mycket bättre då också, man pushar varann på ett helt annat sätt jämfört med om man går dit själv.
Att börja träna någorlunda seriöst för 1år sen va fan något av det bästa jag gjort mot mig själv.
. Mitt enda råd är väl egentligen att det är något man måste vilja göra. Visst finns det dagar då jag inte vill träna, men då tänker jag "Det är dagar som dessa som räknas" och drar och tränar ändå. Då är man nöjd, även om man kör halva discopasset på 25min
.
För träningsmotivationen tänker jag så här.
Om man skulle gå och köpa ett par snordyra löparskor, helt hutlöst dyra, och sedan ställa dem på en strategisk plats hemma. Förslagsvis precis vid ytterdörren. Då ser man dem hela tiden och tänker att man borde använda dem när de var så jävla dyra. Och så sätter man en bild på några fattiga barn från Afrika bredvid. Dåligt samvete funkar alltid som motivaton.
Thoughts?
Om man skulle gå och köpa ett par snordyra löparskor, helt hutlöst dyra, och sedan ställa dem på en strategisk plats hemma. Förslagsvis precis vid ytterdörren. Då ser man dem hela tiden och tänker att man borde använda dem när de var så jävla dyra. Och så sätter man en bild på några fattiga barn från Afrika bredvid. Dåligt samvete funkar alltid som motivaton.
Thoughts?