Swedish Teamspeeder? Get in here!
Den här kom precis upp.
Porsche carrera sc targa | Skåne | Blocket
Om allt stämmer och om bilen är fräsch, så är det sjukt billigt. Köp den!
Porsche carrera sc targa | Skåne | Blocket
Om allt stämmer och om bilen är fräsch, så är det sjukt billigt. Köp den!
Jaguar xjs convertible v12 sv-såld targa | Stockholm | Blocket
Varför inte skaffa den enda riktigt fula jaggan. Ful färg, dålig kvalitet och högt pris gör att man bara inte kan låta bli!
För övrigt sätter jag min förstfödda på att han inte heter Åke. Hela annonsen är ju google-translatad.
Varför inte skaffa den enda riktigt fula jaggan. Ful färg, dålig kvalitet och högt pris gör att man bara inte kan låta bli!
För övrigt sätter jag min förstfödda på att han inte heter Åke. Hela annonsen är ju google-translatad.
Den är svensksåld med ett klistermärke(!!!) på $52k. Sen när är nypris på svenska bilar i dollar? Luktar fuffens. Numret är kontantkort och har använts för att sälja en pick-up för typ 5k. Han vill även köpa en jävla massa husvagnar via Blocket.
Är det kanske en *tar på sig sin politiskt korrekta hatt* rom?
Är det kanske en *tar på sig sin politiskt korrekta hatt* rom?
Last edited by Dave S; Jan 8, 2011 at 04:34 PM.
Jepp, onekligen något skumt. Undrar vad bara.... Det är ju inget ögonbrynshöjande pris direkt, eller ens en bil som särskilt många, om någon, vill ha. Så det kan inte vara en sno-tjugo-personers-handpenning-och-gömma-sig-grej han har tänkt. Men snubben kör en S55a också så det är garanterat något lurt. Att ha en sån är ju som att ha en gangstertatuering i pannan.
Haha. Var fick du adressen ifrån?
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det var en zigenare.
Både skåpbilen och Mercans bakluckor är öppna under fototillfället också såg jag nu. De håller högst troligt på att flytta stöldgods mellan bilarna . . .
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det var en zigenare.
Både skåpbilen och Mercans bakluckor är öppna under fototillfället också såg jag nu. De håller högst troligt på att flytta stöldgods mellan bilarna . . .
Adressen är dessvärre inte där bilderna är tagna, utan är kopplade till en rörmokare i Botkyrka (Svenne). Varken han eller några av hans anställda heter dock Åke.
Jag ska fan klura ut var bilderna är tagna. Det kanske inte tar oss närmare Åke, men detta är ju alldeles för kul för att kunna sluta med
Jag ska fan klura ut var bilderna är tagna. Det kanske inte tar oss närmare Åke, men detta är ju alldeles för kul för att kunna sluta med

Haha, ja jävlar. Såg just att du editerade till din post om språket - precis vad jag tänkte säga. Det ser ut som den är översatt ord för ord från en engelsk säljesannons, men bilen är ju svensksåld?!