Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3311  
Old 01-23-2009, 02:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Fellan for prez!
 
  #3312  
Old 01-23-2009, 02:46 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Tänk på mig och njut
YouTube - My Sweet Lord
 
  #3313  
Old 01-23-2009, 02:50 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
För övrigt är det en riktigt sweet "nu jävlar är det äntligen fredag och jag ska snart få gå hem-dänga"
 
  #3314  
Old 01-23-2009, 03:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Ska se vad jag kan ordna.
Jävel vad nice!

Däremot vetefan om låten. har inte ens kommit iväg än och du snackar om att gå hem . Varit och gymmat imorse och har precis slängt i mig en byggarfrukost.
 
  #3315  
Old 01-23-2009, 03:32 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Haha slutar 12 idag och var glad redan när jag gick upp Studentlivet är så soft ibland.
 
  #3316  
Old 01-23-2009, 03:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Fan vad strongt, morgonträning!

Själv har jag suttit på kontoret i 3 timmar nu men har inte vaknat ännu, med ångest över att jag ska sitta i styrelsemöte ikväll från 17.00 till 22.00 för att sedan fortsätta lördag morgon 08.00 till 13.00. Mitt liv suger . . .
 
  #3317  
Old 01-23-2009, 04:08 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Haha slutar 12 idag och var glad redan när jag gick upp Studentlivet är så soft ibland.
Haha, jag vet. Jag har inget schemalagt idag med tänkte köra någon timme med att gå igenom anteckningar och lite tentauppgifter. Egentligen drar jag bara till skolan på fredagar för att kunna avnjuta after work med gott samvete ....

Originally Posted by jox
^ Fan vad strongt, morgonträning!

Själv har jag suttit på kontoret i 3 timmar nu men har inte vaknat ännu, med ångest över att jag ska sitta i styrelsemöte ikväll från 17.00 till 22.00 för att sedan fortsätta lördag morgon 08.00 till 13.00. Mitt liv suger . . .
Japp, men det är inte så gött när klockan ringer 06.00 för att bege sig till gymmet (jaja, 06.00 är väl ingenting. Men tänk på att jag är student ). Har dock ändrat mina rutiner lite med tanke på att jag vill uppnå den härliga känslan av att väga 0.1ton så tränar varje dag och äter minst 4mål lagad mat om dagen.


Edit: Nej, jag är inte "rund & goo". Jag försöker gå upp i vikt
 

Last edited by strebo; 01-23-2009 at 05:49 AM.
  #3318  
Old 01-23-2009, 07:21 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Pappa min är sugen på den här nu, vad säger ni?
997 turbo automat flyttgods usa

Han funtar på att köpa den och switcha bromsarna från vår C2S och sen sälja den för runt 500 om vi får iväg den. Pappa jiddrade oxå om att switcha växellådor på dem men det lät jäkligt knixigt tyckte jag.
 
  #3319  
Old 01-23-2009, 07:52 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Pappa min är sugen på den här nu, vad säger ni?
997 turbo automat flyttgods usa

Han funtar på att köpa den och switcha bromsarna från vår C2S och sen sälja den för runt 500 om vi får iväg den. Pappa jiddrade oxå om att switcha växellådor på dem men det lät jäkligt knixigt tyckte jag.
Sjukt lågt pris...
 
  #3320  
Old 01-23-2009, 08:01 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Grymt skönt låt där Felix, har kört den på repeat ett tag. Älskar såna goa låtar som man får massor av energi och skön attityd av.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:37 PM.