Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8191  
Old 12-04-2010, 05:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ah I see. Varför ringde du inte Milfen?
 
  #8192  
Old 12-04-2010, 05:26 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Gaaalet sugen på att åka skidor.

Ludas, vet du vilken av de små töntbackarna i 08-området som suger minst? Finns ju ett par tre stycken, men jag har aldrig brytt mig om att prova någon sedan jag var liten .....
Hmmm jag har bara åkt snowracer nerför backen vid Djursholms Golfklubb och den suger nog mest iaf.
Vilken som suger minst har jag tyvärr ingen aning om för jag har inte heller provat någon av de som finns här. Däremot har jag varit i Romme några gånger när jag gick på gymnasiet och där är det faktiskt helt okej skidåkning för att vara så nära. Ingen aning vad det kan ta dig att köra upp men det är iaf ett bra alternativ för en dagstur skulle jag tro.
Edit: Det är drygt 20 mil dit så det kanske tar 2-2,5 timmar eller nåt?
 

Last edited by Ludas; 12-04-2010 at 05:28 AM.
  #8193  
Old 12-04-2010, 05:42 AM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
Originally Posted by Ludas
ALLTID! Väkommen speedsters, berätta lite om dig själv
Själv bor jag i Sthlm och pluggar på SU.
Tack!

Lite kort om mig själv är att jag för tillfället bor i Stockholm jag med, ska flytta tillbaks till Uppsala till våren där jag tidigare bott & studerat innan jag tog ett uppehåll i studierna.

Jag heter Kristjian btw
 
  #8194  
Old 12-04-2010, 05:47 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by speedsters
Tack!

Lite kort om mig själv är att jag för tillfället bor i Stockholm jag med, ska flytta tillbaks till Uppsala till våren där jag tidigare bott & studerat innan jag tog ett uppehåll i studierna.

Jag heter Kristjian btw

Låter soft, har bara varit i Uppsala på Valborg men det verkade som en sjukt rolig studentstad.

Btw Jox varifrån var bilderna du lade upp i skidtråden för några dagar sen? Det såg jävlgt nice ut.
 
  #8195  
Old 12-04-2010, 05:49 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Hmmm jag har bara åkt snowracer nerför backen vid Djursholms Golfklubb och den suger nog mest iaf.
Vilken som suger minst har jag tyvärr ingen aning om för jag har inte heller provat någon av de som finns här. Däremot har jag varit i Romme några gånger när jag gick på gymnasiet och där är det faktiskt helt okej skidåkning för att vara så nära. Ingen aning vad det kan ta dig att köra upp men det är iaf ett bra alternativ för en dagstur skulle jag tro.
Edit: Det är drygt 20 mil dit så det kanske tar 2-2,5 timmar eller nåt?
Hmmmm! Romme, det är Dalarna va? Ingen dum idé!!

Originally Posted by speedsters
Tack!

Lite kort om mig själv är att jag för tillfället bor i Stockholm jag med, ska flytta tillbaks till Uppsala till våren där jag tidigare bott & studerat innan jag tog ett uppehåll i studierna.

Jag heter Kristjian btw
Välkommen! Kul med fler svenskar!!
 
  #8196  
Old 12-04-2010, 05:51 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Btw Jox varifrån var bilderna du lade upp i skidtråden för några dagar sen? Det såg jävlgt nice ut.
Grindelwald. Galet fin by, jäkligt lite folk, bra liftsystem men inte några vidare offpist-områden tyvärr.
 
  #8197  
Old 12-04-2010, 05:54 AM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
Tack! Jox, måste erkänna att jag fördrivit många timmar med att läsa dina skämt och svar till vissa, det är helt hysteriskt roligt. En viss graf du ritade nyligen i en tråd fick mig att skratta så det gjorde ont
 
  #8198  
Old 12-04-2010, 05:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kul att någon gillade det - fick många hotbrev från honom efter den grafen Men fick en pos rep igen igår av honom apropå min photoshop i Mike S' tråd, så han verkar inte vara så långsint!
 
  #8199  
Old 12-04-2010, 06:00 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Kul att någon gillade det - fick många hotbrev från honom efter den grafen Men fick en pos rep igen igår av honom apropå min photoshop i Mike S' tråd, så han verkar inte vara så långsint!
Jag tror han lugnat sig lite efter den tråden. Din graf var var liksom sista spiken i kistan haha
 
  #8200  
Old 12-04-2010, 06:01 AM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
Hahaha soft att några här har humor! Gjorde ett försök att övertala några med lite hyfsade argument varför vi inte borde spränga pirater till döds utan rättegång i en tråd igår - gick sådär. . .
 



All times are GMT -4. The time now is 04:10 AM.