Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3191  
Old 01-13-2009, 06:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Annars kan vi starta en insamling så de skramlar ihop till flygbiljetter till oss alla. SÅ förlägger vi träffen i usa. Fast å andra sidan e det nog roliga i Sverige...lägre medelålder då. När jag tänker påp det så har jag träffat alla här utom Jox...e det ngn som har träffat honom förresten? Felix?
 
  #3192  
Old 01-13-2009, 06:26 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Annars kan vi starta en insamling så de skramlar ihop till flygbiljetter till oss alla. SÅ förlägger vi träffen i usa. Fast å andra sidan e det nog roliga i Sverige...lägre medelålder då. När jag tänker påp det så har jag träffat alla här utom Jox...e det ngn som har träffat honom förresten? Felix?
Nopp. Däremot har han lovat mig en lunch men den har jag skrivit av förlänge sen.
 
  #3193  
Old 01-13-2009, 07:05 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hehe. Har en polare som bor i NY och hela nästa sommar åker hans roomies hem. Dvs har han en egen lägenhet helt ensam i 3månader. Det är gött, kanske ska planera ett besök
 
  #3194  
Old 01-13-2009, 07:07 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Strebo ditt lyllo, en av mina drömmar är att spendera en hel sommar (3-4 månader) i NYC och bara leva livet. Om jag vore du skulle jag starkt fundera över nåt sånt.
 
  #3195  
Old 01-13-2009, 07:23 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Om du gör det Felix, måste du starta bloggen "Björn Ranelid goes New York".
 
  #3196  
Old 01-13-2009, 07:53 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Strebo ditt lyllo, en av mina drömmar är att spendera en hel sommar (3-4 månader) i NYC och bara leva livet. Om jag vore du skulle jag starkt fundera över nåt sånt.
Ja, det planeras om roadtrip tvärs över USA i umgängeskretsen men vi får se vad det blir av det där. Vet inte om det är bara mina polare men det är många bra ideér men ingen som vill hålla i någonting, alla är för "frisläppta" på fyllan för att någon ska våga ta ansvar över något och/eller någon annan
 
  #3197  
Old 01-14-2009, 06:17 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag har ju äntligen fyllt 21 så ett meet i statera vore ju inte fel, dock mindre troligt om inte lite seriös planering sätts till. När var det senaste Vegasmeetet förresten?
 
  #3198  
Old 01-14-2009, 06:47 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jag har ju äntligen fyllt 21 så ett meet i statera vore ju inte fel, dock mindre troligt om inte lite seriös planering sätts till. När var det senaste Vegasmeetet förresten?
Februari 2007, 2 år sen snart...
Det suger att vi har blivit tre läger, LIIIIGays, 6speed och TS, det hade varit så mycket lättare/roligare att ordna något allihop.
 
  #3199  
Old 01-14-2009, 07:14 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Bjrön Ranelid, en stor profet för mig.
 
  #3200  
Old 01-14-2009, 07:59 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fyfan .....var hemma vid 5-tiden imorse. Spenderade hela kvällen med att spela "SceneIt" på kryssboxHELVARV med två polare och deras respektive samt två andra brudar. Vilken jävla ljudnivå brudar kan få fram......
 



All times are GMT -4. The time now is 02:05 AM.