Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nu ska jag ha lite kul och starta en ny tråd i forumet som kommer att skapa stort tumult 
P.S. Fan vilken epic fail tråden blev när jag inte kunde bädda in filmen...

P.S. Fan vilken epic fail tråden blev när jag inte kunde bädda in filmen...
Last edited by Ludas; Oct 8, 2010 at 11:41 AM.
Hörde precis från ägaren till 997.2TTn att den har blivit återställd efter att den blev vandaliserad i Mariefred. Dock har han ställt av den över vintern nu så det får bli av nästa vår istället att jag lånar den. Det vore kul om vi kunde mötas upp några här från forumet i samband med det och sladda lite 
Tydligen ska han ner till Nürburgring och köra R8 GT + GT2 RS på måndag. Fy fan vad avundsjuk man blir...

Tydligen ska han ner till Nürburgring och köra R8 GT + GT2 RS på måndag. Fy fan vad avundsjuk man blir...
Igår var stora göra-iorning-bilar-dagen och jag köpte på mig en hel drös detailingprylar. Bortsett från att min rygg är helt förstörd idag är jag nu helsåld på claybars. Aldrig testat det förut eller ens sett det på konsumentnivå i Sverige. Funkade sjukt bra!
Problemet är bara att kittet bestod av 100 g lera och typ en liter lube. Leran räckte knappt till en bil och sprayflaskan räcker nog till 10 bilar . . .
Problemet är bara att kittet bestod av 100 g lera och typ en liter lube. Leran räckte knappt till en bil och sprayflaskan räcker nog till 10 bilar . . .
Jag hade ledig lördag, första gången på evigheter och var ute en sväng. Fyy faan vad bakis man kan bli på ingenting. Drack nog 4-5 öl och ett gäng drinkar, men idag mår jag så jävla pissigt. Allt går utför efter 25 :P
Sant . . .
Men det handlar lite om vana också. På semestern när det ofta blir vin och öl i stort sett varje dag tycker jag man tål det bättre än om man kör en galen fredagkväll helt unannounced efter att ha haft ett antal torra veckor.
Men det handlar lite om vana också. På semestern när det ofta blir vin och öl i stort sett varje dag tycker jag man tål det bättre än om man kör en galen fredagkväll helt unannounced efter att ha haft ett antal torra veckor.