Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7451  
Old 09-28-2010, 07:34 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hmm bra fråga hur jag hittade hit. Jag är inte 100% säker men tror nog att jag hittade GTSpirit först som bilblogg. Där hänvisas det ju ofta till Teamspeed så det var nog på den vägen. Det här är det första bilforumet jag är medlem i.
 
  #7452  
Old 09-28-2010, 07:40 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Va fan Fredej, vilket år går du?
 
  #7453  
Old 09-28-2010, 08:49 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
^ Jag går tvåan.

Såg att du skrev tidigare att du blir klar på Chalmers till våren. Vilken linje+master har du läst?
 
  #7454  
Old 09-28-2010, 09:17 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag går också maskin. Har några kurser kvar från tidigare år så går med er 2r nu Taggad för duggan imorn eller?

Ska ta kandidaten till våren och sen efter handels kör jag en master. Borde starta den nästa höst om planerna håller.
 
  #7455  
Old 09-28-2010, 09:37 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
va fan? Så vi har suttit på samma föreläsningar i en månad, haha vad är oddsen för det?

Pluggar inför duggan nu, må säga att dynamiken inte är helt lätt...
 
  #7456  
Old 09-28-2010, 09:53 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Sjukt..

Jag har inte hunnit plugga så mycket på den. Har ekonomitenta på fredag med. Dynamik är riktigt lurigt, men jag ska ge duggan en chans iallafall. Lycka till!
 
  #7457  
Old 09-28-2010, 10:03 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Originally Posted by Bronto
Lycka till!
Det samma!
 
  #7458  
Old 09-28-2010, 10:15 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tack bois. Känns såå grymt deppigt nu. Bortsett från allt legal crap vet jag knappt hur jag ska bära mig åt med bilen, för den måste forslas bort från verkstaden nu i dagarna också De sa att de bara hade plats inomhus den här veckan, och vill inte att den ska stå öde utan ens ett larm i ett industriområde.

Tror inte jag får bogsera så tungt på B-kort heller. Någon som har några kontakter för flytt av bil typ tio mil? Att ringa Eurotransport och få en långtradare känns lite overkill.
 
  #7459  
Old 09-28-2010, 10:59 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Tack bois. Känns såå grymt deppigt nu. Bortsett från allt legal crap vet jag knappt hur jag ska bära mig åt med bilen, för den måste forslas bort från verkstaden nu i dagarna också De sa att de bara hade plats inomhus den här veckan, och vill inte att den ska stå öde utan ens ett larm i ett industriområde.

Tror inte jag får bogsera så tungt på B-kort heller. Någon som har några kontakter för flytt av bil typ tio mil? Att ringa Eurotransport och få en långtradare känns lite overkill.
Vart stod bilen? Kolla även med ditt försäkringsbolag, dom kan täcka det. sjukt tråkig sits du sitter i. OM det i värsta fall skulle gå åt helvete med att häva köp osv, vad du än gör lämna inte bilen till P center segeltorp. Okunniga muppar som tar tredubbelt betalt jämfört med en kunning porsche racemeck. som sagt hör av dig om det blir aktuellt
 

Last edited by Sideways_swe; 09-28-2010 at 11:05 AM.
  #7460  
Old 09-28-2010, 11:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp, avskyr Segeltorp också. Riktiga tattare.

Ska kolla med alla klassiska ställen - Autotjänst i stan, Perry mfl. Däemot är det i en liten knepig sits. Jag vill relativt snabbt att någon ska konstatera kostnaderna.

Jag kan gärna (eller gärna och gärna...) pröjsa upp till 60-70TKR för en motorrenovering, men däröver är inte steget så extremt långt upp till kostnaden för en nyrenoverad motor från Porsche. Inga Mantheygrejer iofs, men saker går ju att plocka över, allt lär ju inte ha rasat samtidigt.

Dvs, jag skulle vilja ha någon som är så pass vass att de efter ett par dagar kan konstatera vad som är fel och behöver göras. Istället för att låta någon bara hålla på och så visar det sig att det landar på 130' när alles är klart om två månader.
 



All times are GMT -4. The time now is 05:18 AM.