Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7431  
Old 09-27-2010, 03:59 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nu är det måndag... och TIMP har fortfarande inte svarat!
 
  #7432  
Old 09-27-2010, 05:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Vafalls!
 
  #7433  
Old 09-27-2010, 06:05 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Timp?!?!
 
  #7434  
Old 09-27-2010, 06:28 AM
TIMP's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Sep 2010
Location: Stockholm
Posts: 8
TIMP is an unknown quantity at this point
Smile

Intensivt mottagande! Jag kommer inte att svika er likt detta igen.

Några av er kanske känner igen mig från Zatzy där jag nickar TIMH. På dagtid sitter jag just nu som webb/marknad-strateg på ett startupbolag i handels labblokaler.
Kommer även att springa lite på Berghs här under hösten.

Äger inte en egen bil då min budget för tillfället inte stämmer överens med min smak.
Som tur är har jag många roliga bilar runt mig, och har därför hunnit samla på mig liiiite erfarenhet av det vi tycker är roligast...

Och ja, även jag uppskattar en trevlig klocka lika mycket som jag inte uppskattar Mr. Ohly... Sålde precis min IWC Flieger uhr. Förhoppningsvis till förmån för en skön sub eller vintagespeedy.

Vad har vi för gäng här då? Jag misstänker att era presentationer ligger utspridda i tråden? Några av nicken känner jag igen iofs...
 
  #7435  
Old 09-27-2010, 06:52 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Välkommen! Felix heter jag, 24 år och är i samma soppa som du, smaken är på tok för god för min plånbok, har inte ens en klocka på grund av samma grymt goda smak, suktar efter en AP, men den kommer eventuellt. Måste bara kriga lite mer.
Vad ska du göra på Berghs? Gick precis ut därifrån och har vänner kvar på skolan.
 
  #7436  
Old 09-27-2010, 08:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kul att du kom tillbaka efter en så lång frånvaro
Jag heter Ludwig och pluggar juridik på SU samtidigt som jag jobbar 2-3 dar i veckan på Advokatfirman för marknadsrätt. För er som går/har gått på Berghs kanske ni känner till flera av advokaterna här på byrån eftersom många föreläser där.
Jag hoppas bli klar om 1-1,5 år. Har ingen bil men har alltid älskat allt som har med bilar att göra.
 
  #7437  
Old 09-27-2010, 08:09 AM
TIMP's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Sep 2010
Location: Stockholm
Posts: 8
TIMP is an unknown quantity at this point
Originally Posted by PorscheFanatic
Välkommen! Felix heter jag, 24 år och är i samma soppa som du, smaken är på tok för god för min plånbok, har inte ens en klocka på grund av samma grymt goda smak, suktar efter en AP, men den kommer eventuellt. Måste bara kriga lite mer.
Vad ska du göra på Berghs? Gick precis ut därifrån och har vänner kvar på skolan.
Tack för det! Men visst var det dig jag pratade med under slututställningen på Berghs? Azur-loafer-caset? Vad gör du nu efter examen?

Jag ska köra en kvällskurs, Design och interaktiva kampanjer, för att smaka lite på Berghs. Är sugen på att köra något längre framöver.
 
  #7438  
Old 09-27-2010, 10:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Motorn har skurit ihop fullständigt på 993TTn

Kul.

Nu återstår bara bråk med säljaren för att häva köpet. Känns roligt. Det enda jag vill ha är en bil som funkar.
 
  #7439  
Old 09-27-2010, 11:04 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Fy fan, så det är helt ny motor som gäller alltså?
Hoppas det går att häva köpet eller iaf komma fram till en deal och att du inte blir avskräckt att köpa en ny bil.
 
  #7440  
Old 09-27-2010, 11:08 AM
TIMP's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Sep 2010
Location: Stockholm
Posts: 8
TIMP is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Ludas
Kul att du kom tillbaka efter en så lång frånvaro
Jag heter Ludwig och pluggar juridik på SU samtidigt som jag jobbar 2-3 dar i veckan på Advokatfirman för marknadsrätt. För er som går/har gått på Berghs kanske ni känner till flera av advokaterna här på byrån eftersom många föreläser där.
Jag hoppas bli klar om 1-1,5 år. Har ingen bil men har alltid älskat allt som har med bilar att göra.
Kul! Jag pluggade en kurs på SU för ett år sedan, Reklam & PR. Mycket bra brudar där. Hur är det med den biten på Berghs Felix?!

En bra tjejkompis pluggar juristlinjen på SU. Vilket år är du inne på?
 



All times are GMT -4. The time now is 01:22 AM.