Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12451  
Old 04-15-2011, 02:01 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Man skulle ju förövrigt nästan kunna tro att Audi sponsrat programmet.
 
  #12452  
Old 04-15-2011, 02:06 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ja den var intressant! Man blir ju lite "impad" av att dom är så iskalla.tänker mest på biltjuven och knarksmugglaren. Sen hur sjukt lätt det är att snö en modern bil om man har rätt utrustning.
Ja knarksmugglingen var ju hur simpel som helst. Det där hade ju en annan fixat lätt (bortsett från kontakten där man köper knark för 6 friska miljoner ).

Ja, sno en bil verkade hur enkelt som helst. Jag fattade dock inte varför han inte tog Minin?

Originally Posted by Sideways_swe
Man skulle ju förövrigt nästan kunna tro att Audi sponsrat programmet.
Hehe ja, men, var det en trimmad S4 han körde i början eller? "Ett audimonster med 600hästar"?!
 
  #12453  
Old 04-15-2011, 02:21 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ja knarksmugglingen var ju hur simpel som helst. Det där hade ju en annan fixat lätt (bortsett från kontakten där man köper knark för 6 friska miljoner ).

Ja, sno en bil verkade hur enkelt som helst. Jag fattade dock inte varför han inte tog Minin?



Hehe ja, men, var det en trimmad S4 han körde i början eller? "Ett audimonster med 600hästar"?!
Smugglingen var simpel, men jag vettefan om mina nerver hade klarat det haha. Fatta hur rädd en annan skulle vara när man börjar närma sig tullen med knark för 6mille i bakluckan. Det lär ju bli livstid om man åker fast.

Audin som "räven" körde i början är en RS6a.
 
  #12454  
Old 04-15-2011, 02:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Mmm, såklart RS6a. Men 600hk? Med tanke på att den var stulen så lär dom ju inte plöja ner några pengar i dom menar jag.

Haha, klart dina nerver hade pallat. Dom mötte ju ingen?
Jag tycker alltid att man får lite handsvett när man varit i tyskland och handlat...och då är det lagligt (inte vikten iofs ).
 

Last edited by strebo; 04-15-2011 at 02:36 AM.
  #12455  
Old 04-15-2011, 02:47 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Va, en dokumentär om knark-audisar?! Den måste ses!

Apropå nerver och tull - jag hade nog inte grejat det heller Sideways. Vi skulle bli jävligt kassa knarksmugglare. Jag är ju nojig ändå när jag går igenom tullen utan något Men det är bara se hur Johnny Depp gör i Blow, han är ju hur cool som helst med solbrillorna och sitt lilla smirk där när han går med Pablos kokain i väskan . . .
 
  #12456  
Old 04-15-2011, 03:14 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox



Kör ni bois Spotify Premium allihop förresten? Såg att det var på väg att gå åt skogen med gratisversionen fr o m 1 maj.
Har kört det i nästan 2 år nu och kommer nog aldrig att stänga av det. Älskar att kunna lyssna på helt nya skivor för samma avgift varje månad T.ex Foo fighters och the streets nya kom ut med en gång när de släpptes i affär.

Ah jag läste det med. Hoppas att de kan få in fler kunder nu när de ska börja i USA. De har ju rätt så mycket utgifter än så länge!
 
  #12457  
Old 04-15-2011, 03:16 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Va, en dokumentär om knark-audisar?! Den måste ses!

Apropå nerver och tull - jag hade nog inte grejat det heller Sideways. Vi skulle bli jävligt kassa knarksmugglare. Jag är ju nojig ändå när jag går igenom tullen utan något Men det är bara se hur Johnny Depp gör i Blow, han är ju hur cool som helst med solbrillorna och sitt lilla smirk där när han går med Pablos kokain i väskan . . .
Sjukt grym film för övrigt! Var länge sen jag såg den, så får nästan se om den i helgen
 
  #12458  
Old 04-15-2011, 03:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jo precis, men vet man att "klarar jag det här tjänar jag 1.5miljoner" så vetefan. Speciellt eftersom han gör 3-4turer i månaden. Delat på 2 förvisso men 2 millar i månaden är ju inte fy skam . . .
 
  #12459  
Old 04-15-2011, 03:46 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Feber och sjuk hemma, not nice. Positiva är väl att åtm har man tid att surfa på internet....
 
  #12460  
Old 04-15-2011, 04:25 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Har kört det i nästan 2 år nu och kommer nog aldrig att stänga av det. Älskar att kunna lyssna på helt nya skivor för samma avgift varje månad T.ex Foo fighters och the streets nya kom ut med en gång när de släpptes i affär.

Ah jag läste det med. Hoppas att de kan få in fler kunder nu när de ska börja i USA. De har ju rätt så mycket utgifter än så länge!
Kruxet tycker jag är att man ingår ett avtal med en produkt som fortfarande är beta med jäkligt oviss framtid. Deras villkor tycker jag är vansinniga med tre månaders uppsägningstid - dessutom kan de i praktiken hamna i tvist med alla record lejbels och ha ett utbud på typ 20 låtar när som helst. Det är många som redan börjat tröttna vad jag hört. (kompis kompis på deras HQ i San Fran). Shit vad jag lät som Ludas nu

Originally Posted by strebo
Jo precis, men vet man att "klarar jag det här tjänar jag 1.5miljoner" så vetefan. Speciellt eftersom han gör 3-4turer i månaden. Delat på 2 förvisso men 2 millar i månaden är ju inte fy skam . . .
Sannolikheten att åka dit om man gör en tur i VECKAN lär ju vara över 100%

Originally Posted by Nicke
Feber och sjuk hemma, not nice. Positiva är väl att åtm har man tid att surfa på internet....
Krya! Det är såna dagar som man ska tanka ner massa obskyra tv-serier och börjar kolla på.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:47 PM.